TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #407331  av ArildM

Spennende nok. Men er det noe holdbart med en Auda på 1000hk?

Har en lov å kjøre med slike dekk på vanlige veier? Tipper du får skryt om du blir stoppet i kontroll med rallypigg :lol:
 #407336  av 2r-e-rik

ArildM skrev:Spennende nok. Men er det noe holdbart med en Auda på 1000hk?

Har en lov å kjøre med slike dekk på vanlige veier? Tipper du får skryt om du blir stoppet i kontroll med rallypigg :lol:
så vidt jeg vet er det rimelig holdbart.. dem bruker diesel blokk ifra volvo.. er jo folk som henter over 1500 hest på di blokkene..

er ikke lov å kjøre med slik pigg på vanlig vei. er 7mm pigg og rundt 350 av dem..

men under et rally er det disp. di fleste legger om. men ingeniørene til citröen fant ut at vis du kjører pent med dem på asfalt så brenner piggen seg mer fast i gummi blandinga.
for problemet er jo at når piggen blir varm så mister du overstyring..
 #407357  av inzane2012

celicat23 skrev:Flere optimister ser jeg...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33223043

200k for en 2002 golf? Da har du SKIKKELIG ikke sjekka hva alle andre biler går for før du legger ut din egen :roll:
pen nok golf som såg greit strøken ut, men prisen? barbert av 50 lapper på den så hadde den straks blitt mer interessant tenker eg :P
 #407393  av ArildM

Haha, ble vanskelig å selge den der tydeligvis. Kanskje "touch up" jobben har begynt å gå opp i limingen?
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 288