TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #369643  av mr2storbrua

Fikk nettopp SMS fra et engelsk nummer(+43) om at jeg har vunnet £500 000 + en BMW X6 fra den pågående 2010 BMW Auto Mobile International Mobile Draws i UK! Wohoo :roll:

Greit nok når de spammer på mail, det går jo i spamfilteret (som oftest), men syns det går litt langt når de begynner å sende på SMS :evil:
 #369646  av mr2storbrua

ad92 skrev:Jeg tror du har vunnet, send di kontonummer og kode nå så du får pengene fortest mulig!!
Hehe, fikk beskjed om å "claim'e" gevinsten på mail. Det har jeg selvfølgelig allerede gjort :roll:
 #369648  av inzane2012

mr2storbrua skrev:
ad92 skrev:Jeg tror du har vunnet, send di kontonummer og kode nå så du får pengene fortest mulig!!
Hehe, fikk beskjed om å "claim'e" gevinsten på mail. Det har jeg selvfølgelig allerede gjort :roll:
hehe, hadde vert rimelig sykt om du faktisk hadde vunnet det da :)
 #369657  av celicat23

mr2storbrua skrev:
En soper som snakket engelsk ringte meg ett par ganger sist sommer og hevdet han var fra fedex kundeservice, og at jeg ikke hadde betalt for en pakke så han ville ha konto informasjon og litt sånn av meg. Sa til han gang på gang at han fikk fax'e over papirene som forklarte hva det gjaldt.. Fikk aldri noe, og han gav opp. Folk er så jævelig frekke.
 #369669  av loft

Han ene som snakker av og til er kisn som kordinerte og kjørte mye av driftinga i fast and the furious tokyo drift, skilled fyr!
 #369672  av Noxan8

granny drifting...... think not :P
 #369678  av Bonnis

Noen flere som sliter med registrering på forumet på alltrac.net? :? Ingen vil godkjenne kontoen min, og det står bare at man skal kontakte admin dersom problemer, men jeg finner ingen epost til admin ...
 #369730  av Mr_Storbrua

Drafter skrev:Så lenge det er ethylene glykol er det samme åssen farge det er? Altså blå, rød osv. Mr2 skal ha grønn veit jeg.
Lufter dere systemet da? :oops:
Hva var dette i forbindelse med?
 #369733  av mr2storbrua

Drafter skrev:Så lenge det er ethylene glykol er det samme åssen farge det er? Altså blå, rød osv. Mr2 skal ha grønn veit jeg.
Det viktigste er egentlig å ha samme frostvæske på hele systemet. Dersom du har en som er rød og en som er blå kan det koagulere...
 #369736  av Drafter

Mr_Storbrua skrev:
Unnskyld, bare lurte.
 #369737  av Mr_Storbrua

Drafter skrev:
Mr_Storbrua skrev:
Unnskyld, bare lurte.
Hehe.. :)

Bare virka som du hadde glemt en quote elns..
  • 1
  • 610
  • 611
  • 612
  • 613
  • 614
  • 1173