- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
Hello,
I am mailing you back regarding the item i told i was interested in, I actually want to send it to a friend overseas but
due to my work schedule, it may impossible to do shipping by myself, I have a couple of question for regarding the
transaction anyway: 1. Can help me with the shipping?
2. Do i have to pay you extra for this
I will like the item sent through your local post office so that it wont cost much and for security reasons. If you can do
the shipping please be kind enough to send me the payment details. I shall need the following details for the payment through
my bank: Bank name:
Account NO:
Account Name:
Swift Code(bic)
Iban Code:
Please read below the shipping address and the recipient's name.
Adetunji Yussuf
8,surulere street
Off Allijaiye street.
Lawanson
Surulere
lagos,23401
Nigeria.
Please write me back as soon as possible.
I for one enoy reading books.
About 95% of the children in the U.S play video games, watch T.V, chat with their friends or play on the computer, but only 5% of the children tend to enjoy reading. Here are some ways to enjoy reading.
edit Steps
1
Find a small place where you can set up your reading center. Make sure it's comfortable and has good lighting. A small table nearby is handy. You can even add a small box full of book favorites by the couch.
2
Imagine in your mind the setting of what you're reading. If you are reading something like the "The Clique," imagine what the characters are feeling.
3
Imagine what would happen in the situation if you were there. If Junie B. Jones was making mischief, would you make the situation brighter or dimmer?
4
Visualize the characters. Your version doesn't have to match what the author describes exactly, and it's okay if they have the face of somebody you know.
5
Enjoy a snack with your book. Pick some delicious food such as parfaits, salad, fruit smoothie, or even chopped up fruit. This trick always raises my mood. A special drink is nice, too - hot chocolate, lemonade, tea, etc.
6
Get comfortable. If it is a rainy day, cuddle up with a blanket and a favorite stuffed animal. It will make you feel appreciated.
Isnt that amazing?
Would love to hear your opinion on this matter.
And by the way, my rich uncle Sebastian would also like to sell his white arabian horse.
Would you be interested in this matter?
I can have it shipped with posten norge. Just give me the following information first:
Your credit card information, your social security number, and also the number on your license plate on your veichle (if any).
This is very important information regarding the horse my uncle would like to sell.
With best regards,
Arild Marken
ArildM skrev:Dagens forkortelse:Aha, da lærte jeg noe nytt i dag å! Er ikke helt inne på disse data forkortelsene jeg, rette ordet på meg er vell Noob
NSFW
Not Safe For Work
Ofte brukt på feks reddit.
En måte å advare brukere om innehold ikke egnet i jobbsammenheng.
ArildM skrev:La ut en PC for salg på finn.noNOOB! Her er svaret du sender:
Her er en mail jeg fikk, og svaret jeg sendte tilbake: osv osv osv osv
mr2storbrua skrev:Jeg kjøpte faktisk MR2'en av Joshua French...?? Sant eller kødd?
Scotty skrev:Helt sant.. Han solgte den fordi han skulle begynne å jobbe utenlands. Også prøvde jeg å få tak i han en gang senere (angående heftelse som fortsatt stod på bilen (alt ordna seg, var banken som hadde gjort feil)) da var han på trening med militæret. Mange biter som har fallt på plass når jeg har lest det som står i avisene, kan man si...mr2storbrua skrev:Jeg kjøpte faktisk MR2'en av Joshua French...?? Sant eller kødd?
ad92 skrev:Da var en kort kjøretur uten skilt over og bilen står i garasje til marstriste greier. Jeg tok min til jobb i dag.![]()
trist, men skal nokk klare meg 5 mnd uten
triste greier. Jeg tok min til jobb i dag.haha ja det har jeg også tenkt på. politiet får ikke se mye til min bil igjen på en stund! og godt er nå detse lyst på det. Om 5 måneder når du tar frem bilen igjen tror nok purken du hartbegynt å kjøre fint.
tror fremdeles ikke de helt klarer å skille bilene. Når jeg kjørte en tur i byen en lørdag kveld passerte jeg dem. Så ser jeg de tar en u sving og snur for å komme bak meg. Skjønte jo at nå skal de lage helvete å sjekke dekk og alt bare på faen. Mulig de trodde jeg var deg. Jeg var uansett ikke interessert i å prate med dem så jeg tok første avkjørsel og ga gass slik at de ikke så meg igjen.. så kjørte jeg hjem og parkerte. Blir i så dårlig humør av å krangle med de idiotene. Jeg hisser meg jo sånn opp. Gadd ikke ødelegge resten av kvelden