inzane2012 skrev:FireWalk skrev:da er den nok gåen ja. Litt rart om det skjer helt plutselig forsåvidt. Slikt pleier å komme gradvis værre og værre. Nå har du iallefall et vinter prosjekt! Ser det er mye snakk om snø på værmeldingen nå. Grøss! Må vel legge om til vinter dekk på omegaen i helgen nå.. :s kjedelige greier. Kjører mr2 hver dag nå. Nyte det siste som er igjen så lenge det varer før jeg må sette den i garasje for vinteren..jeg har igrunn vist det lenge at den clutchen var begynt å bli sliten, så jeg er ikke overrasket igrunn...
vinterproskjekt ja, jeg som ikke har garasje eller noe å plassere bilen i, pluss at jeg må ha bil for å komme meg til og fra jobb
jaja, ene kollegaen min på jobb er jo medlem av amcar klubben her i bygda, så han kan booke garasje plass til meg i verkstedet deira, 100 dagen, eller 1000kr for en mnd om jeg ikke huska helt feil... eneste og største problemet er at om en amcar gutta kommer med en amcar må jeg ut, selv om jeg har betalt, så er ikke så trygt å sette bilen der for lenge heller
Det suger. Er det ingen andre garasjer eller lager eller lignende du kan leie andre steder altså? Kjipt når man får tidsfrist på seg til å bli ferdig. Jeg har heldigvis hatt hele vinteren på meg og kunne tatt ting akkurat når det passer meg. Nytter ikke å stresse med slikt, da forsvinner "Kosen" med det å skru

- MR2 TURBO -