TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #407721  av celicat23

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33314464

Enda en med bildebevis for at annonseteksten er bare svada... "Kjøpt ny hos Egil Stenshagen og jevnlig fulgt opp på samme verksted." Så ser vi på bildene av servicehefte.. 1 service i 2001, igjen i 2005 og så i 2010. "Jevnlig" er tydeligvis ett VELDIG relativt begrep :roll:
 #407732  av ArildM

Beviser vel bare at BMW eiere lyver som bare det. Må pynte litt på sakerne for å få solgt bilen :wink:
 #407735  av 2r-e-rik

ArildM skrev:Beviser vel bare at BMW eiere lyver som bare det. Må pynte litt på sakerne for å få solgt bilen :wink:
er lett å avsløre løgn da.. ser lett på interiøret hvor langt den har gått.. når det er slitt hull i førersetet har bmw'n gått over hundre tusen..
ellers er det lurt å spørre om topp pakning har vært bytta.. for da veit du det er ny motor i den. (jada jeg veit at toyota også bytter motorer på service)
 #407738  av Drafter

2r-e-rik skrev:
ArildM skrev:Beviser vel bare at BMW eiere lyver som bare det. Må pynte litt på sakerne for å få solgt bilen :wink:
er lett å avsløre løgn da.. ser lett på interiøret hvor langt den har gått.. når det er slitt hull i førersetet har bmw'n gått over hundre tusen..
ellers er det lurt å spørre om topp pakning har vært bytta.. for da veit du det er ny motor i den. (jada jeg veit at toyota også bytter motorer på service)
for det gjør liksom ikke volvo :lol:
 #407748  av 2r-e-rik

Drafter skrev:
2r-e-rik skrev:
for det gjør liksom ikke volvo :lol:
interiøret lever nok lengre enn oss mennesker.. men om volvo bytter motorer, det aner jeg ikke for jeg kjenner ingen som har skrudd på volvo..
men saab derimot der går det med en motor eller to per bil før den går på huggeren..
 #407781  av inzane2012

Ron skrev:http://www.ebay.co.uk/itm/TRIKE-MR2-200 ... 3cc2217996

:lol:
Even if you tried to build this trike it would cost you more then my asking price
eeh, vet ikke helt hva jeg skal si til det der jeg....blir faktisk litt på gråten over at noen vil en mr2 så vondt, jeg hadde heller kjørt min utfor en fjellskrent enn å latt den endt opp sånn...
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 288