TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#113970  av mr_2

Ja,for all del!Det er helt greit for meg at folk er avholds!Må jo ha noen som kan springe rundt med fotoapparat o.l. og foreviggjøre hvert eneste idiotiske krumspring man finner på i fylla.Man må jo ha noen som man kan ringe dagen derpå for å høre hvordan i hælv.... man kom seg hjem i natt :lol:

#113971  av ina

hvis man kom seg hjem........

#113973  av mr_2

hmmm...du er tydeligvis ganske lik meg i fylla du :wink:

#114117  av ST182

hmm se hva jeg fant ensom langt ute i de svenske skogene...

Litt touch-up paint og litt lett oppretting og kanskje et par nye dekk så er denne på veien igjen hehe
Vedlegg
rust.jpg
rust.jpg (5.35 kiB) Vist 1254 ganger

#114129  av mr_2

neeeida,trenger ikke det vettu!Forsvinner nok i poleringen :wink:

#114158  av kaimagne

Det store spørsmålet som runger i hodet mitt er: Hva i helvete gjorde du langt ute i de svenske skogene? Har ikke du barn og sambo hjemme i Moss da? ;)

#114239  av Maverick

ST182 skrev:hmm se hva jeg fant ensom langt ute i de svenske skogene...

Litt touch-up paint og litt lett oppretting og kanskje et par nye dekk så er denne på veien igjen hehe
Skal ikke se bort ifra at litt rubbing er alt som skal til .. :wink:

#114253  av ST182

kaimagne skrev:Det store spørsmålet som runger i hodet mitt er: Hva i helvete gjorde du langt ute i de svenske skogene? Har ikke du barn og sambo hjemme i Moss da? ;)

Hehe noen ganger lurer jeg nesten litt på det selv gitt.. Men får se det på den lyse siden: masse penger til celica-prosjektet. :D Men en liten bi-effekt er jo at jeg er borte så mye at jeg f... ikke har fått satt i gang ennå. Men 3 uker til nå, så er jeg igang. Håper at jeg skal rekke gatebil i august?

Men KaiMagne du får ta med deg børsa og komme ned på villsvin-jakt :wink:
Er utrolig mye villsvin og hare her nede og veldig mye forskjellige store rov-fugler også..

#115337  av ina

Uff... Kjeder meg... Får ikke sove.... Kjedelig... Og det er ikke no bra å se på tv... :roll:

#115416  av DannyBoy

ina skrev:Uff... Kjeder meg... Får ikke sove.... Kjedelig... Og det er ikke no bra å se på tv... :roll:
Slipper det idag, idag er det Smallville :P

#115420  av GT_rider

akkurat sett en time med fifth gear, så jeg har ikke kjedet meg :)

#115424  av conniew

Smallville jah. *glede seg*
Så det ikke forrige mandag, så måtte se reprisen som var i går istedenfor, så da blir det en "ny" episode, to dager på rad for meg. :D
Og så.. er det bare å glede seg til dobbel dose med Lost på onsdag. sesongavslutning.

#115449  av Neemi

Ooooh....jeg vet hva som skjer i siste episoden av Lost

:D :D :D

#115502  av Grøndis

Neemi skrev:Ooooh....jeg vet hva som skjer i siste episoden av Lost

:D :D :D
Hmm, det gjør ikke jeg... så værså snill å ikke si no nå da :roll:

#115507  av conniew

Siste episoden, som i den ALLER siste episoden, eller siste episoden, som i den siste episoden i denne sesongen?
Uansett... Don't tell...
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 1166