TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #375694  av Mr_Storbrua

ad92 skrev:Ventrilo er ett gammelt å veldig enkelt program som gjør at man kan kobbler seg opp mot public servere med egne rom å kan snakke med folk man spiller med! grunnen til at det er så populært i cs spesielt er fordi det er viktig at har lav responstid, enkelt å bruke og at de tar minimalt med ytelse både fra pcn og internett!

i gamle clanen hadde vi egen ventrilo og cs server, de var en drøm for en gamer å bli sponset med dette :lol:

spiller man bare public så er jo det ikke nødvendig! selv om det er kjekt å ha en på ventrilo serveren så er motstander på det andre laget å kan si hvor alle er :lol:

må no vær mange her som har gamet cs oppgjennom! synd jeg ikke har tid til 8timer hver dag lenger! :lol:
Spilte endel før, men stort sett bare public.. for maaaange år siden spilte jeg i en tulleklan.. men det var før jeg hadde egen pc, å satt bare på sånn internettkafe og spilte..
 #375723  av Drafter

Mr_Storbrua skrev:
ad92 skrev:Ventrilo er ett gammelt å veldig enkelt program som gjør at man kan kobbler seg opp mot public servere med egne rom å kan snakke med folk man spiller med! grunnen til at det er så populært i cs spesielt er fordi det er viktig at har lav responstid, enkelt å bruke og at de tar minimalt med ytelse både fra pcn og internett!

i gamle clanen hadde vi egen ventrilo og cs server, de var en drøm for en gamer å bli sponset med dette :lol:

spiller man bare public så er jo det ikke nødvendig! selv om det er kjekt å ha en på ventrilo serveren så er motstander på det andre laget å kan si hvor alle er :lol:

må no vær mange her som har gamet cs oppgjennom! synd jeg ikke har tid til 8timer hver dag lenger! :lol:
Spilte endel før, men stort sett bare public.. for maaaange år siden spilte jeg i en tulleklan.. men det var før jeg hadde egen pc, å satt bare på sånn internettkafe og spilte..
spiller cs public endaaa jeg.. gjorde det mer før, men nå har jeg ikke lyd på dataen så det satt en stopper kan du si......... :roll:
 #375777  av ure

Herlig med mildvær i Bergen i dag, fikk håndvasket MR2en på tunet her i dag etter gammelt :D
 #375815  av ad92

2r-e-rik skrev:god aften godtfolk.

jeg hører til vanlig på popmusikk.. men nå har jeg blitt introdusert for elektronisk musikk...
har hørt noen sanger av røyksopp å sånn tidligere, men dette er musikk jeg klarer å slappe av til..

noen som vet om tilsvarende artister innenfor denne type musikk?

på forhånd takk.
sjekk ut "dubstep" sjangeren du! det er ganske spesielt men helt drøyt om det faller i smak :D
 #375822  av lexusmann

Har sett filmen "The worlds fastest indian" nå nettopp...dette er en utrolig god film ALLE burde se....heter "En høyst uvanlig mann" på norsk, og det er sir Anthony Hopkins som spiller i den...
 #375840  av ArildM

god aften godtfolk.

jeg hører til vanlig på popmusikk.. men nå har jeg blitt introdusert for elektronisk musikk...
har hørt noen sanger av røyksopp å sånn tidligere, men dette er musikk jeg klarer å slappe av til..

noen som vet om tilsvarende artister innenfor denne type musikk?

på forhånd takk.
Den første videoen som det blir linket til er vel strengt tatt ikke Dubstep men Hardstyle :) Begge er høvelig ferske grener innenfor musikk, mye rart, men også mye bra :)
Gjør et søk på Hardstyle enten på Youtube eller på Spotify for å komme i gang 2r-e-rik
 #375841  av 2r-e-rik

ArildM skrev: Den første videoen som det blir linket til er vel strengt tatt ikke Dubstep men Hardstyle :) Begge er høvelig ferske grener innenfor musikk, mye rart, men også mye bra :)
Gjør et søk på Hardstyle enten på Youtube eller på Spotify for å komme i gang 2r-e-rik
der snakker vi... herlig musikk å slappe av til sammen med litt cognac..
 #375870  av Andreazz

lexusmann skrev:Har sett filmen "The worlds fastest indian" nå nettopp...dette er en utrolig god film ALLE burde se....heter "En høyst uvanlig mann" på norsk, og det er sir Anthony Hopkins som spiller i den...

Enig med du på den! Meget innspirerende mann han Burt Munro, mannen som Hopkins spiller i denne filmen :D
 #375876  av ad92

Andreazz skrev:
lexusmann skrev:Har sett filmen "The worlds fastest indian" nå nettopp...dette er en utrolig god film ALLE burde se....heter "En høyst uvanlig mann" på norsk, og det er sir Anthony Hopkins som spiller i den...

Enig med du på den! Meget innspirerende mann han Burt Munro, mannen som Hopkins spiller i denne filmen :D
den filmen har stått i hyllen i mangfoldige år uten at jeg har sett den :lol: tittelen appelerer liksom ikke til meg, trodde de va en dritt film. Må nesten sette meg ned en kveld da å se om det er noe underholdende film :twisted:
 #375878  av Drafter

2r-e-rik skrev:
ArildM skrev:Cognac og Hardstyle? Whatever suits your style mate ;)
oh yes... når jeg ikke har noe extasy for hånden så tar jeg jo det jeg har...
er vel ikke noe problem å skaffe det i drammen så meget med sotskæller dere har!
 #375879  av 2r-e-rik

Drafter skrev:er vel ikke noe problem å skaffe det i drammen så meget med sotskæller dere har!
prøv å selge honda deler a... kommer masse folk hele tida å skal være kamerater med meg, å så vil dem ikke betale no..
aller helst bytte i bønner, pepper eller makka..
men det som er jævlig greit er jo å bruke dem til å kreve inn penger.
det var en dust som skulle kjøpe en motor av meg.. så jeg skrudde den jo ut for han...
å så skulle han plutselig ikke ha den likevel. så da fikk noen tyrkere deler av meg å dem henta inn penger for motoren til meg..
 #375880  av inzane2012

kan anbefale alle å se The Other Guys, glatt årets beste komedie :) med Will Farrel, Mark Wahlberg og Eva Mendez, samt en par småroller til Samuel L. Jackson og The Rock
 #375881  av predator

^^Folk til alt :roll:
  • 1
  • 639
  • 640
  • 641
  • 642
  • 643
  • 1174