TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #376183  av ArildM

Ja jeg spiller Iracing :O)
Da er vi i alle fall 2 :D
Hva synes du om "spillet" ?
 #376184  av mailman1

ArildM skrev:
Ja jeg spiller Iracing :O)
Da er vi i alle fall 2 :D
Hva synes du om "spillet" ?
Skamfett :) men jeg er litt hooked på starcraft 2 nå .Så blir ikke så mye kjøring som jeg ville likt.

Jeg adda deg som friend jeg. Var ikke så vanskelig å finne Arild med Mr2 bilde.. hehe.
Add meg da. Jone Randa
 #376185  av mailman1

Ka biler du kjøre? hiver meg i en mx5 practice session.. du kan joine inn der med den "myracers online"
 #376189  av mailman1

lykke til i racet ditt btw..

Jeg racer ikke mx-5 .. får så mye penalty hvis jeg bumper eller offtrack'er :(

Gratulerer Arild, med 2 plass. synd du slumsa vekk 1. plassen ... Heldigvis wrecka du ikke bilen verken første eller andre gangen du dreit deg ut :) Andre gangen var du heldig at ikke styringa var totaled.. Eller motoren for den sags skyld. :D
 #376193  av ArildM

Faen sitter du å følger med meg :mrgreen: Takk forresten :) Har ikke fått kjørt så mye men begynner å få en viss feeling på det nå. Men fremdeles ikke akkurat verdens stødigste sjåfør. Har bare kjøpt den startpakka og såvidt jeg kan se er det bare Mx-5 og Lime Rock Park jeg kan kjøre?

Artig uansett da :)
 #376194  av mailman1

Nja. du kan jo kjøre til venstre.... aka oval... zzzzz.. :P jaja. kan vær gøy det og. Mange texas folk der hehehe.
Også kan du test kjøre den gamle Rookie bilen. Pontiac Solstice. Er gøy den og. Det finnes sikkert hosted races og practice sessions du kan joine der folk kjører den gamle. Men den er ikke offisiell lenger hvis du skjønner.

Start pakken får du egentlig bare smake på spillet. Jeg har kjøpt en del baner og biler. Det blir litt dyrt hvis du skal kjøpe alt på en gang. Anbefaler ikke det. Anbefaler deg å gjøre det samme som meg. Kom deg ut av Rookie mode. få deg "D" license.

Så velger du mellom D klasse bilene. Mustang og Skip barber.. Skip barber er veldig populær open wheeler. Nesten alltid fulle races. Mustang er ikke fullt så populær, men er gøy å kjøre.. Sladder som et uvær hvis du ikke holder den i sjakk. Og tøff lyd.

Går du for mustang så er det en flott platform for å lære seg Ford Falcon. Som er et villdyr fra australia. Låst diff og 600 hester på en familie sedan. Den føles like gal som det høres ut. Men en skikkelig gøy utfordring.
går du for skip barber så er det fin entry platform for Star mazda og FW31 formel 1 bilen. Skip barber er faktisk mer populær enn di to andre. kun fordi det er masse close racing, hyppige races, også er den veldig teknisk å kjøre. Du må bruke alle triksa i boka om du vil komme frem fort.

velger bil, også går du på season schedule. Og kjøper bare banene som sesongen bruker. :)

men du MÅ ikke kjøre noen spesiell D klasse bil, for å velge bil senere. Det er bare kunnskaper jeg tenker på hva som passer. Openwheeler er ganske annerledes:)

testa nettopp Corvette C6R igjen. Har hatt den lenge. Men di har tydeligvis gjort noe med tire-model og fysikken i bilen. Den var skam rå å kjøre nå. Lynkjapp respons i force feedbacken som gjorde det en drøm å tråkke gassen i bunn litt for tidlig ut av en sving .. ;)
 #376195  av mailman1

oO du har kjøpt formel 1 bilen du!
 #376199  av ArildM

Takker for tipsene :) Håper flere på forumet slenger seg med for dette var griserått :D
F1 bilen var hærlig, flott å se at fysikken var totalt annerledes enn Mx5en som har FR og lite power.

Gleder meg til å komme opp på klasse D sånn at jeg får kjørt Skip barber som ligner litt mer på Mr2 :)
 #376255  av lexusmann

ArildM skrev:Akkurat sett The Worlds Fastest Indian. For en hærlig film, syyyykt bra jo 8)

Anbefaler også denne sterkt:
http://www.imdb.com/title/tt0206634/
Helt enig, ArilM!!! :D Er en veldig undervurdert film som ikke har fått med seg, tror jeg.
 #376265  av mailman1

for kunstnerisk avansert for hjernen min! :lol:
 #376266  av 2r-e-rik

har vært på isen til hebbe i dag... med en sånn derre celica st165.. funka greit.. selv om vi fikk havari... men det er jo det som er morro...
er egentlig skuffa over at det ikke ble rulle kake...
 #376296  av predator

Noen som vet navnet på ett lett tegneprogram? ((Skal tegne ei skisse av en del av kjøkkenet, så trenger ikke være så komplisert)
  • 1
  • 645
  • 646
  • 647
  • 648
  • 649
  • 1174