Nja. du kan jo kjøre til venstre.... aka oval... zzzzz..

jaja. kan vær gøy det og. Mange texas folk der hehehe.
Også kan du test kjøre den gamle Rookie bilen. Pontiac Solstice. Er gøy den og. Det finnes sikkert hosted races og practice sessions du kan joine der folk kjører den gamle. Men den er ikke offisiell lenger hvis du skjønner.
Start pakken får du egentlig bare smake på spillet. Jeg har kjøpt en del baner og biler. Det blir litt dyrt hvis du skal kjøpe alt på en gang. Anbefaler ikke det. Anbefaler deg å gjøre det samme som meg. Kom deg ut av Rookie mode. få deg "D" license.
Så velger du mellom D klasse bilene. Mustang og Skip barber.. Skip barber er veldig populær open wheeler. Nesten alltid fulle races. Mustang er ikke fullt så populær, men er gøy å kjøre.. Sladder som et uvær hvis du ikke holder den i sjakk. Og tøff lyd.
Går du for mustang så er det en flott platform for å lære seg Ford Falcon. Som er et villdyr fra australia. Låst diff og 600 hester på en familie sedan. Den føles like gal som det høres ut. Men en skikkelig gøy utfordring.
går du for skip barber så er det fin entry platform for Star mazda og FW31 formel 1 bilen. Skip barber er faktisk mer populær enn di to andre. kun fordi det er masse close racing, hyppige races, også er den veldig teknisk å kjøre. Du må bruke alle triksa i boka om du vil komme frem fort.
velger bil, også går du på season schedule. Og kjøper bare banene som sesongen bruker.
men du MÅ ikke kjøre noen spesiell D klasse bil, for å velge bil senere. Det er bare kunnskaper jeg tenker på hva som passer. Openwheeler er ganske annerledes:)
testa nettopp Corvette C6R igjen. Har hatt den lenge. Men di har tydeligvis gjort noe med tire-model og fysikken i bilen. Den var skam rå å kjøre nå. Lynkjapp respons i force feedbacken som gjorde det en drøm å tråkke gassen i bunn litt for tidlig ut av en sving ..