TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#115513  av FireFox

Noen som har sett den nye Taxi filmen? den amerikanske versonen?? fyy å den stinker :?

#115525  av grimfer

Jeg synes bare den første og franske Taxi-filmen var ordentlig verdt tiden det tok å se den.

De andre er altfor hysteriske og merkelige. Men så er ikke franskmenn kjent for å produsere stor humor (sett med våre andres øyne)

#115531  av Dalan

grimfer skrev:Men så er ikke franskmenn kjent for å produsere stor humor (sett med våre andres øyne)
Hva? De har jo Asterix og Obelix! :D :D

#115534  av Neemi

conniew skrev:Siste episoden, som i den ALLER siste episoden, eller siste episoden, som i den siste episoden i denne sesongen?
Uansett... Don't tell...
Siste episoden denne sesongen.

Skal ikke si noe jeg ;)
Litt for slemt å ødelegge nå.

Men jeg gleder meg til neste sesong begynner hvertfall ;)

#115607  av bose

Nye leketøyet mitt på jobb :P
Vedlegg
IMG_0995.jpg
IMG_0995.jpg (36.5 kiB) Vist 923 ganger

#115682  av grimfer

HIHIHIHI

Jeg har ferie fra kl. 14.30 i dag!

Jeg skal drikke overprisa pils på Aker Brygge og i morgen skal jeg ikke stå opp av senga mi før jeg blir lei av å slumre... 8) 8) 8)

#115717  av mr_2

JESS!!!Etter et halvt års permitering,er det endelig slutt,wohoo! :D :D
Danmarksturen er redda!Hurra for meg :lol:

#115753  av olemm

bose skrev:Nye leketøyet mitt på jobb :P
Fett nok, lydteknikker eller?

#115791  av kaimagne

Satan, i dag var jeg så nærme å bli stoppa i tollen på Svinesund som jeg aldri har vært før!
De vinka inn både bilen foran meg og etter meg, men ikke meg. Gjemte meg bak en varebil, og da han så meg, var det for seint! Hihihi!! :D
Hadde ikke med mer enn 10 liter øl og 3 liter vin da, så jeg kan vel ikke kalles storsmugler, men likevel! Fikk litt høyere puls da ja!

#115796  av bose

olemm skrev:
bose skrev:Nye leketøyet mitt på jobb :P
Fett nok, lydteknikker eller?
jupp... under opplæring :P

#115847  av Neemi

kaimagne skrev:Satan, i dag var jeg så nærme å bli stoppa i tollen på Svinesund som jeg aldri har vært før!
De vinka inn både bilen foran meg og etter meg, men ikke meg. Gjemte meg bak en varebil, og da han så meg, var det for seint! Hihihi!! :D
Hadde ikke med mer enn 10 liter øl og 3 liter vin da, så jeg kan vel ikke kalles storsmugler, men likevel! Fikk litt høyere puls da ja!
Hehe.....man lærer vel aldri gjør man vel ;)

#115863  av kaimagne

Hehe, nei, man gjør nok ikke det. DET hadde vært kjipt det, blitt tatt i tollen to ganger på under ei uke... :roll:

#115885  av FireFox

Namm namm, idag blir det grilling og pilsing i sola :D *glede seg* :D

#115886  av Turbotrille

Sol ja... :roll: :roll:

Ser dårlig ut her hos oss ihvertfall... :(

#115892  av kaimagne

Flesland: Blir ikke så ille utover kvelden, men dere må nok ha med litt tennvæske for å få fyr på bålet...

Sol over hele Østlandet i hvertfall! Ju-huu! :D
Vedlegg
flesland.jpg
flesland.jpg (38.57 kiB) Vist 1147 ganger
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 1166