TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #376644  av ArildM

Tror bare vi må godta deg 2r-e-rik som den du er. Rett på sak uten å legge no dritt i mellom :mrgreen:
 #376647  av 2r-e-rik

ArildM skrev:Tror bare vi må godta deg 2r-e-rik som den du er. Rett på sak uten å legge no dritt i mellom :mrgreen:
sier du det? det er nok ikke så mange som er enig med deg...
 #376654  av ArildM

Blæh til dem. Som født og oppvokst Nordlenning er jeg både vant glad i folk som er direkte og sier hva de mener. Du vet hvor du har de hen og de sier ikke en ting og baksnakker deg om en annen ting :lol: :mrgreen: Men det er klart, en viss grad av folkeskikk er jo ikke så dumt det heller 8)
 #376656  av 2r-e-rik

ArildM skrev:Blæh til dem. Som født og oppvokst Nordlenning er jeg både vant glad i folk som er direkte og sier hva de mener. Du vet hvor du har de hen og de sier ikke en ting og baksnakker deg om en annen ting :lol: :mrgreen: Men det er klart, en viss grad av folkeskikk er jo ikke så dumt det heller 8)
enig med deg der...
men du syntes jeg bærer preg av dårlig folkeskikk? jeg skal love deg at jeg holder igjen rimelig mye...
 #376660  av ArildM

Neida, det er bare mange som tar ting som blir skrevet på internett så grave alvorlig. Meg har du ikke trampet på tærne, så du trenger ikke holde tilbake noe for min del :lol: Må ha noen troll på forumet som tåler å si hva de mener, meg inkludert? :mrgreen:
 #376673  av inzane2012

ArildM skrev:Neida, det er bare mange som tar ting som blir skrevet på internett så grave alvorlig. Meg har du ikke trampet på tærne, så du trenger ikke holde tilbake noe for min del :lol: Må ha noen troll på forumet som tåler å si hva de mener, meg inkludert? :mrgreen:
er det ikke det vi ar marius for da? har heller ikke noe imot folk som er ærlige om sine meninger, men syns det blir feil å sitte å slenge dritt om en gave mann har fått av sine foreldre... folk snakker så ofte om en eller annen grense, og jeg tror den er ett stykke tilbake akkurat her, for min del vertfall...
 #376674  av 2r-e-rik

inzane2012 skrev:
ArildM skrev:Neida, det er bare mange som tar ting som blir skrevet på internett så grave alvorlig. Meg har du ikke trampet på tærne, så du trenger ikke holde tilbake noe for min del :lol: Må ha noen troll på forumet som tåler å si hva de mener, meg inkludert? :mrgreen:
er det ikke det vi ar marius for da? har heller ikke noe imot folk som er ærlige om sine meninger, men syns det blir feil å sitte å slenge dritt om en gave mann har fått av sine foreldre... folk snakker så ofte om en eller annen grense, og jeg tror den er ett stykke tilbake akkurat her, for min del vertfall...
ergo er vel at du har moral og samvittighet...

Det har ikke jeg... men jeg respekterer at du har det kompis...
 #376675  av Drafter

inzane2012 skrev:
omg :D hold kjeft begge to! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bytt gaver hvis det er så ille daaa..
 #376679  av chris

inzane2012 skrev: herregur tor erik, du er jaggu en kjip person, får mobil telefon av foreldra dine, og eneste du gjør er å slenge dritt om gaven? hadde du fått ei kasse med 50 sokkepar så hadde jeg skjønt det... men vist du absolutt hater telefonen så jævlig så kan du godt sende den til meg, for jeg har brukt for ny mobil... snakk om å vere en skikkelig utakknemmelig drittunge
x2
 #376690  av predator

chris skrev:
inzane2012 skrev: herregur tor erik, du er jaggu en kjip person, får mobil telefon av foreldra dine, og eneste du gjør er å slenge dritt om gaven? hadde du fått ei kasse med 50 sokkepar så hadde jeg skjønt det... men vist du absolutt hater telefonen så jævlig så kan du godt sende den til meg, for jeg har brukt for ny mobil... snakk om å vere en skikkelig utakknemmelig drittunge
x2
Tenkte det samme jeg også.. Men tenkte jeg skulle la være å kommentere det.
Jeg hadde blitt fornøyd med 50 sokkepar også jeg da , ikke fordi jeg trenger det, men
fordi det er en GAVE. Det er en ting som andre persjoner har brukt sine egene penger på for å vise at de setter pris på den persjonen man gir den til.
Om gaven koster 5 .- eller 5000.- , om det er sokker eller en bil for den del, så skal man være
takknemmelig for det man får.
 #376696  av ArildM

Nå begynner vi å snakke engasjement! :lol:
Er enig med inzane2012 ang respekt for foreldre og de gaver en får. Marius har blitt snill i det siste så jeg synes ikke vi kan anse han som no troll lengre :mrgreen:
 #376702  av celicat23

ArildM skrev:Marius har blitt snill i det siste så jeg synes ikke vi kan anse han som no troll lengre :mrgreen:
Etter ett år med dritt så endte 2010 med ett sånt øyeblikk som får deg til å revurdere hele livet, og sette psyken på en skikkelig prøve. Så jeg er litt for opptatt med å prøve finne meningen med en del ting i livet, til og gidde engasjere meg i meningsløse ting. Og definisjonen av "meningsløse ting" har blitt rimelig brei, for å si det mildt.
 #376703  av ArildM

Enig. Mye som blir meningsløst til tider... Og mengden meningsløshet i forumet har blitt stoor, og overgått bil-biten av forumet... Men men, jeg trives på forumet uansett... Holy fuck jeg har jo til tider mer kontakt med fler her på forumet enn i real life :|
Etter ett år med dritt så endte 2010 med ett sånt øyeblikk som får deg til å revurdere hele livet, og sette psyken på en skikkelig prøve.
Vært der du å ja, fy faen hvor tamt 2010 har vært... Julen er virkelig en hard tid for enkelte :|Håper virkelig på et bedre 2011 for alle oss :)

Lo så jeg grein når jeg så slutten på The Three Wise Men episoden av Top Gear, motorinteressen min holder meg gående og det showet der er gull verdt for min del 8)
 #376704  av ArildM

celicat23 skrev:Så jævelig chill og digg musikk (engineers - clean coloured wire)

Denne var hærlig. Godt å flyte bort på litt musikk av og til <3
  • 1
  • 650
  • 651
  • 652
  • 653
  • 654
  • 1174