Jeg kjører kablet nettverk btwHøres ut som om det er der det ligger

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
Jeg kjører kablet nettverk btwHøres ut som om det er der det ligger
ArildM skrev:Helt riktig. Liker ikke trådløst til slikt formålJeg kjører kablet nettverk btwHøres ut som om det er der det liggerMye trådløst utstyr som har problemer med FullHD streaming.
ArildM skrev:Kulthelt enig, sånn funker som regel best
Kjører HDMI rett fra PC inn på TV og stereoanlegg.
Blir ikke enklere enn det
ArildM skrev:Noen som har tips til bra serier som går nå for tiden? Kanskje no komediegreier?Ser du på the Big Bang Theory? Er inne i 4. sesongen nå, for øyeblikket blir det sluppet en ny episode hver 14. dag. Anbefales
ArildM skrev:Noen som har tips til bra serier som går nå for tiden? Kanskje no komediegreier?Two and a half men <3
ArildM skrev:Takk for tipshow i met your mother er rimelig bra ja
Har sett litt komiske serier etter hvert: Big Bang Theory, Weeds, Metalocalypse, Family Guy, Robot Chicken, It's Always Sunny In Philadelphia, The Office, Futurama, American Dad, Cleveland Show, Simpsons, Kenny vs. Spenny, Trailer Park Boys.
Såå det begynner å bli lite utvalg nå, fant ut jeg hadde How I Met Your Mother på disk så jeg startet på den
ArildM skrev:Det trengte jeg ikke å viteingen som trenger å vite at Barney egentlig er homofil og har en partner og har nettopp fått seg tvillingerNo Ordinary Family tenkte jeg å begynne å laste ned, hørt en del bra om serien
Breaking Bad er konge!
ArildM skrev:KultJeg har denne koblingen også. HDMI fra PC til TV, og optisk lydkabel fra PC til forsterker. Fungerer absolutt greit nok det.. men alt blir jo veldig tungvint, siden man da havner i en dualskjerm løsning, man må dra programmer fra den ene skjermen over til den andre etc. I tillegg må man switche over lyden fra analog utgang til optisk utgang hver gang man skal ha lyden over på forsterkeren i stedet for pc'ens normale høyttalere. Ikke minst må man også bort på pc'en hver gang man skal pause eller gjøre noe som helst annet. Ergo blir dette nesten aldri brukt hos meg. PS3 <3
Kjører HDMI rett fra PC inn på TV og stereoanlegg.
Blir ikke enklere enn det