TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #429696  av celicat23

Det som er irriterende er at små sportslige biler fortsatt ser digg ut selv om jeg er nærmere 40 enn 30, og jeg husker hvor digg de var å kjøre og alle de stramme fine linjene. Ååååh så stramt og fint. ÅÅÅÅH!!!!! Men små sportslige biler vil ikke ha meg lengre. Det beste jeg kan håpe på nå er en litt eldre halv-sliten mercedes SL cab som kanskje har en SLK eller 2 på slep.

På en annen side så ville det bare sett dumt ut hvis jeg fikk vaske og polere en liten miata, og måtte kjøre rundt i den hele dagen..
 #429714  av Sarlacc

celicat23 skrev:På en annen side så ville det bare sett dumt ut hvis jeg fikk vaske og polere en liten miata, og måtte kjøre rundt i den hele dagen..
Jooo, men får du først muligheten til både polere og grisekjøre med en stram liten miata så tåler du vel at noen gliser litt bak ryggen din?
 #430082  av jacquelin

Nå lurer jeg på noe her. Hvis dere begynner å prate litt med en jente dere har truffet en gang før, og hun prater med og er hyggelig. Tror gutter automatisk at hun er interessert da? Hvis ja, hvordan kan denne jenten bli kjent og evt venner uten å gjøre noe feil? :P
 #430085  av celicat23

Gutter og jenter, hvor enten en eller begge har en tiltrekning til den andre kan ikke være venner. Fra naturen sin side så er du født med ett konstant ønske om å fylle bollen med krem, og det kommer alltid til å være der uansett hvor mye du juger om "ja ja, vi kan bare være venner, helt greit det" mens du tenker fremover at dere kommer muligens til å være på en fest sammen hvor hun kommer til å drikke litt for mye, eller hun trenger trøst en dag eller noe annet som gjør at du tror dere vil knulle. Du vil bli overrasket over hvor lenge gutter kan gå med det håpet og late som de bryr seg om noe annet enn hvordan du ser ut naken.

Unntaket til den regelen er homo's. Homo's og jenter kan være BFF's.
 #430086  av jacquelin

Haha! Oki så det er ikke vits i å snakke med gutter med mindre jeg har lyst på de? Det er jo kjedelig... Omgåes jo en del flere gutter enn jenter. :P
 #430087  av ArildM

Naturlig nok hvis en jente du synes er pen snakker mye med deg vil nok de aller fleste tenke mer enn bare vennskap?
Friendzone :lol: Men hvis en kar har problemer med å ofte havne in the friendzone bør han vurdere sine datingteknikker, og dermed ikke bli fornærmet eller sur hvis du bare vil være venner. Hvorvidt han faktisk også bare vil være venner er jo noe som blir opp til han :wink:

EDIT: Det Marius sa er nok sannheten i et nøtteskall :wink:
 #430090  av jacquelin

Åå oki... Snakke litt mindre da. Men virker jo ikke alltid som det hjelper heller. :P Men jeg kan jo ikke akkurat si i fra før jeg vet noe, så jeg får begrense min inbilskhet til dere. :P Riiimelig flaut hvis han faktisk bare er hyggelig. :P Hva er sikre tegn på at en fyr er interessert og ikke bare pratsom?
 #430128  av Emil_L

Kommer vel ann på samtalene det marius? :P

Og har et spørsmål:
Hvis man er relativt uheldig på en fest, og ender opp med å risikere å bli far. HVA FAEN GJØR MAN!?
Snakka med henne i sta, og hun begynte å stresse litt med hva som kom til å skje dersom hun "plutselig" bli gravid etter festen her. Abort er visst fyfy for henne. :? Og har ikke tenkt å bli far i en alder av 18.
 #430130  av Mr2mr2

angrepiller? :P
 #430137  av Emil_L

Skulle ønske hu var mulig å snakke med...
Helt propp i hue, har allerede spurt om hu ikke kunne hive i seg en eller 5 sånne angrepiller, men det var visst uaktielt, fordi det er for dyrt... Får vel ta turen ut å mate henne med en sånn en i morgen.
 #430138  av Mr2mr2

Des før hun får de i seg, des mindre er sjansen for at 1+1 blir 3
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 77