TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #377909  av samejon

inzane2012 skrev:
Noxan8 skrev:hvis MR2 går ut kommer Celica inn, går Celica ut kommer Supra inn. sånn er det bare.
RIKTIG!

med mindre det var kjerringa han som valgte bil :lol:
hvis stakkaren kneler for kjerringa når det kommer til bil valg synes jeg synd på'n :mrgreen:[/quote]

for å si det sånn, hadde kjerringa bestemt hvilken bil jeg skulle kjøpt, så hadde blitt ei nazitralle av en Audi, noe jeg har sagt at jeg ALDRI, ALDRI I VERDEN kommer til å kjøpe etter å ha vert med å skrudd på både hennes Audi, og broren min sin Audi...

og ang. valget av civic så var det egentlig ganske enkelt: en kompis som eiger den, og han selger den rimelig billig til meg, en civic Type-R til 165k er nok ett mye bedre alternativ til celica, da den eneste celica som hadde vert aktuelt er en GT-FOUR, og disse pleier å ligge nesten 100k mer for ett skikkelig eksemplar, t23'n syns jeg bakenden ødelegger hele looken til bilen og gjør den drit stygg, og supra ligger i mine øyne alt for høyt i pris...

så da var valget ganske enkelt syns nå jeg...[/quote]

Ser situasjonen der ja! Men kunne jo fått en gt4 til nesten 165 ;) Synd du ikke liker t23'n da!
Men vi alle havner i forskjellige situasjoner som gjør at vi må ta noen valg. Selv kjøpte jeg gt4 st205 for 19 måneder siden, mistet lappen på vei hjem og valgte å selge bilen. I mellomtiden har jeg kjøpt hus og må nøye meg med å kjøpe en gt4 st165 :P
 #377918  av ArildM

Fiffig løp på iRacing i kveld da. Starter som 5. kjører opp til 2. på første runde. Kjører ut i 2. runde og havner så på 7.plass etter å ha snurra helt. Kjører meg så inn til en 3plass på 16. runde og holder meg der til løpet er over :mrgreen: Det mest ustabile løpet jeg har kjørt, men også det morsomste på en stund :D
 #377936  av inzane2012

[quote="samejon"
Ser situasjonen der ja! Men kunne jo fått en gt4 til nesten 165 ;) Synd du ikke liker t23'n da!
Men vi alle havner i forskjellige situasjoner som gjør at vi må ta noen valg. Selv kjøpte jeg gt4 st205 for 19 måneder siden, mistet lappen på vei hjem og valgte å selge bilen. I mellomtiden har jeg kjøpt hus og må nøye meg med å kjøpe en gt4 st165 :P[/quote]

t18 gt4 kanskje, men da skal det så mye til for å finne en som er veldig godt vedlikeholdt, samt ikke har over 200k på telleren... ser James her inne har lagt ut sin for 205k og det blir litt for dyrt for meg nå, men en st205 gt4 står høgt på ønskelista ja, men får nok bli til en anna gang... og en civic type-R er nå ganske artig den og, 200hk v-tec motor med turtall sperre på 8400rpm :)
 #377937  av Drafter

inzane2012 skrev:[quote="samejon"
Men vi alle havner i forskjellige situasjoner som gjør at vi må ta noen valg. Selv kjøpte jeg gt4 st205 for 19 måneder siden, mistet lappen på vei hjem og valgte å selge bilen. I mellomtiden har jeg kjøpt hus og må nøye meg med å kjøpe en gt4 st165 :P
t18 gt4 kanskje, men da skal det så mye til for å finne en som er veldig godt vedlikeholdt, samt ikke har over 200k på telleren... ser James her inne har lagt ut sin for 205k og det blir litt for dyrt for meg nå, men en st205 gt4 står høgt på ønskelista ja, men får nok bli til en anna gang... og en civic type-R er nå ganske artig den og, 200hk v-tec motor med turtall sperre på 8400rpm :)[/quote]
synd det er framhjulsnapper da, ellers kunne 200hesters v-tech vært gøy
 #377951  av inzane2012

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:[quote="samejon"
t18 gt4 kanskje, men da skal det så mye til for å finne en som er veldig godt vedlikeholdt, samt ikke har over 200k på telleren... ser James her inne har lagt ut sin for 205k og det blir litt for dyrt for meg nå, men en st205 gt4 står høgt på ønskelista ja, men får nok bli til en anna gang... og en civic type-R er nå ganske artig den og, 200hk v-tec motor med turtall sperre på 8400rpm :)
synd det er framhjulsnapper da, ellers kunne 200hesters v-tech vært gøy[/quote]

den er ganske gøy uansett, er jo en grunn til at den har blitt året til årets Hot Hatchback flere år på rad etter den kom ;)
 #377956  av inzane2012

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:bare se denne her, begynnelsen så snakker han om 2000 mod type-r'n
ser fortsatt ut som en forminska utgave av den kjedelige familiebilen S-Max...
lol... jaja, hver sin smak :)
 #377959  av ad92

Tror det blir en artig maskin jeg :D

Kjørte hjem fra madammen i 3 tiden i natt, ett par km før jeg var hjemme kjørte jeg forbi en bil i 50 sone. Den begynner å blinke som ett jevla disko å når jeg tar av i ett lyskryss bråbremser den å legger seg bak meg :lol: Tenkte jeg skulle ha det litt morro siden denne stakkars jevelen tydeligvis ikke likte å bli forbikjørt, kjørte gjennom ett byggefelt, 3 ganger rundt og rundt en butikk, kjørte i 8-tall på en parkeringsplass osv ble overrasket over at han orket å henge på. oppigjen på hovedveien og ett par km til før han ikke orket mer... :lol: Holdt på å le meg skakk ihjel, morro å bli forfulgt. Håper det ikke var en politimann på vei hjem fra jobb eller noe
 #377962  av Noxan8

oh my fu*king lord, våkna i 5 tia i natt med alle mors tannpine.... jør extremt vondt bare å svelge eller åpne kjeften, så i dag blir jeg definetivt å holde kjeft xD

så... hvorfor kaller de det visdomkstann når tanna ikke en gang er lur nok til å innse at det ikke er plass til den uten å fororsake smerte uten grenser til eieren?
 #377970  av celicat23

Noxan8 skrev:så... hvorfor kaller de det visdomkstann når tanna ikke en gang er lur nok til å innse at det ikke er plass til den uten å fororsake smerte uten grenser til eieren?
Visdomstennene mine vokste aldri ut, de lå helt horisontalt inne i kjeven og vokste rett fremover mot neste tann. Måtte skjære opp kjeven og knuse tanna inne i kjeven og plukke den ut bit for bit. Var ikke spesielt imponert over hvor vise mine var heller nei..
 #377972  av ArildM

Haha, den nye Civicen har med andre ord samme system på setene som Corollaen fra 1972 :mrgreen:
 #377999  av inzane2012

celicat23 skrev:
Noxan8 skrev:så... hvorfor kaller de det visdomkstann når tanna ikke en gang er lur nok til å innse at det ikke er plass til den uten å fororsake smerte uten grenser til eieren?
Visdomstennene mine vokste aldri ut, de lå helt horisontalt inne i kjeven og vokste rett fremover mot neste tann. Måtte skjære opp kjeven og knuse tanna inne i kjeven og plukke den ut bit for bit. Var ikke spesielt imponert over hvor vise mine var heller nei..
med fare for å jinx'e meg selv nå, så har jeg faktisk ikke noen av visdomstenna min forårsaka noe problem, ene nede er komt helt ut, og den andre nede er på god veg... er vel jævlig svær i kjeften jeg da ;)
 #378002  av inzane2012

noen som kan bekrefte eller avkrefte om du må vere 25+ for å få leigebil i USA??

never mind, fant det ut sjøl :) kan vist leige sjøl om du er under 25 i en del stata, heldigvis i dei eg skal til :P
 #378029  av Noxan8

jaaa-a, da har vi funnet ut at tanna mi er på full fart igjennom en annen tann, i tilegg til at den er en "smule"(A) betent for å si det mildt, blei heavy duty pain killers og passe kraftig anti-biotika, yay, lucky me :(
  • 1
  • 660
  • 661
  • 662
  • 663
  • 664
  • 1174