inzane2012 skrev:hvis stakkaren kneler for kjerringa når det kommer til bil valg synes jeg synd på'nNoxan8 skrev:hvis MR2 går ut kommer Celica inn, går Celica ut kommer Supra inn. sånn er det bare.RIKTIG!
med mindre det var kjerringa han som valgte bil

for å si det sånn, hadde kjerringa bestemt hvilken bil jeg skulle kjøpt, så hadde blitt ei nazitralle av en Audi, noe jeg har sagt at jeg ALDRI, ALDRI I VERDEN kommer til å kjøpe etter å ha vert med å skrudd på både hennes Audi, og broren min sin Audi...
og ang. valget av civic så var det egentlig ganske enkelt: en kompis som eiger den, og han selger den rimelig billig til meg, en civic Type-R til 165k er nok ett mye bedre alternativ til celica, da den eneste celica som hadde vert aktuelt er en GT-FOUR, og disse pleier å ligge nesten 100k mer for ett skikkelig eksemplar, t23'n syns jeg bakenden ødelegger hele looken til bilen og gjør den drit stygg, og supra ligger i mine øyne alt for høyt i pris...
så da var valget ganske enkelt syns nå jeg...[/quote]
Ser situasjonen der ja! Men kunne jo fått en gt4 til nesten 165

Men vi alle havner i forskjellige situasjoner som gjør at vi må ta noen valg. Selv kjøpte jeg gt4 st205 for 19 måneder siden, mistet lappen på vei hjem og valgte å selge bilen. I mellomtiden har jeg kjøpt hus og må nøye meg med å kjøpe en gt4 st165