TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • enda mer problemer

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #760  av CelicaTurbo
 
har vært enda flere problemer med serveren de siste dagene.. først endret IP-addressen seg og det tar en del timer før alle internet leverandørene rundtomkring har oppdatert sine DNS med den nye addressen til serveren min.. dagen etter skjedde det noe gale med disken i serveren slik at en stor andel filer var inkonsistent og maskinen klarte ikke å gjøre noenting omtrent. Det førte til at webserveren-programmet kræsjet jevnlig, eposten og diverse andre ting fungerte ikke. Jeg måtte skru av maskinen fysisk for den klarte ikke å ta omstart selv.. men, et par scanninger av disken og det ser ut til at problemene er rettet, maskinen virker stabil hittil og jeg har tilogmed fått til en nyhetsmodul som jeg skal legge inn i sidene innen kort tid..

det som skal skje fremmover er: endret funksjonalitet i designet, litt andre farger og annerledes menyer. Håpet er at det skal bli lettere å finne frem. I tillegg er det en navneendring på gang for å rette sidene mer mot toyota sportsbiler generellt. Noen som har forslag til navn og en ny URL addresse som jeg kan registrere for gruppen?

Ser liksom for meg Toyota Sportscar Owners Group Norway, men http://www.ts-ogn.org høres ut som det kan være vanskelig å huske for folk?

 #762  av erling
 
Ehh.. Det var bedre da du òg hadde MR2... :D
Men aktiviteten vil nok ta seg opp når flere typer Toyota er med ja, det er jo kjempefordel.

Når det gjelder URL`n trenger man bare å huske den 1 gang, og deretter ha den i favoritter, evt som startside, eller hur?

 #764  av CelicaTurbo
 
kanskje litt dumt at jeg selger MR2'en når jeg driver en slik side ja :) Gir vel ikke akkurat rett bilde..

men, jeg synes det er litt viktig men en URL som er lett å huske eller som folk kan ressonere seg frem til om de husker navnet på gruppen..  det er jo greit at folk kan legge det inn som startside eller som bokmerke, men det hjelper ikke den dagen du treffer en fyr med kul toyota sportsbil på en bensinstasjon og slår av en prat, ikke sant? :)