Supra Mk III, noen spørsmål.
Legg innLagt inn:18 jul 2005 03:53
Hei.
Er ny her på forumet, men tenkte dette var rette stedet å henvende meg med tanke på noen spørsmål ang. dette spm.
Er på jakt etter en supra, blir vel en Mk III, de som er fra slutten av 80 tallet og litt utpå nittitallet.
Tenkte å importere, og kun momse inn, da dette skal bli et banebil prosjekt.
Det jeg lurer på er hvordan man ser forskjell på N7A og Turbo utgavene, sjelden det står spesifisert.
Vet ikke hvor stor effekt de forskjellige har osv..
Det jeg også lurer på er hvor det er gunstig å importere fra, har tittet litt i Tyskland og England.
Er foretrukket med vanlig ventreratt, men høyreratt er ikke det helt store problemet.
En annen ting er prisnivået jeg burde legge meg på.
Har selv erfart at det å kjøpe en billigere bil, fort ikke lønner seg i lengden, hverken med tanke på penger, tid eller frustrasjon..
Kosmetisk sett så er jeg ikke så nøye, legger mer vekt på tilstanden på motor og drivverk.
Takker og bukker for alle tips og vink på veien!
Er ny her på forumet, men tenkte dette var rette stedet å henvende meg med tanke på noen spørsmål ang. dette spm.
Er på jakt etter en supra, blir vel en Mk III, de som er fra slutten av 80 tallet og litt utpå nittitallet.
Tenkte å importere, og kun momse inn, da dette skal bli et banebil prosjekt.
Det jeg lurer på er hvordan man ser forskjell på N7A og Turbo utgavene, sjelden det står spesifisert.
Vet ikke hvor stor effekt de forskjellige har osv..
Det jeg også lurer på er hvor det er gunstig å importere fra, har tittet litt i Tyskland og England.
Er foretrukket med vanlig ventreratt, men høyreratt er ikke det helt store problemet.
En annen ting er prisnivået jeg burde legge meg på.
Har selv erfart at det å kjøpe en billigere bil, fort ikke lønner seg i lengden, hverken med tanke på penger, tid eller frustrasjon..

Kosmetisk sett så er jeg ikke så nøye, legger mer vekt på tilstanden på motor og drivverk.
Takker og bukker for alle tips og vink på veien!