Side 1 av 1
Start på en celica gt4 1991
Legg innLagt inn:26 jul 2005 20:05
av xircom
Har problemer med en celica gt4. Har byttet turbo til en carlos sainz turbo
, men nå starter bilen å går i 30 sekunder før den stopper. Dette skjer hver gang jeg starter bilen. Kan dette skyldes falsk luft?? Håper på raskt svar.
Legg innLagt inn:26 jul 2005 20:56
av Amund
har du koblet til afm?
Legg innLagt inn:26 jul 2005 21:11
av xircom
haha ikke for å være totalt uvitende men...afm?
Legg innLagt inn:26 jul 2005 21:11
av xircom
haha ikke for å være totalt uvitende men...afm?
Legg innLagt inn:26 jul 2005 21:12
av TOYPARTS
xircom skrev:haha ikke for å være totalt uvitende men...afm?
luftmengdemåler??
Legg innLagt inn:26 jul 2005 21:13
av kaimagne
Legg innLagt inn:27 jul 2005 04:20
av Elzin
Legg innLagt inn:27 jul 2005 10:30
av CelicaTurbo
og om pluggen til AFM ikke er problemet så gjennomfør gjerne en diagnosetest av ECU som beskrevet her:
http://www.ts-ogn.no/modules.php?op=mod ... =0&thold=0
og kom tilbake med resultatet her på forumet

Legg innLagt inn:27 jul 2005 15:27
av xircom
haha

Det var så enkelt som at vi tok ut luftfilteret og luftmengdemålern og fant noen plugger som dem ikke hadde koblet i etter at turboen ble bytta. Var bare å plugge dem på, men fant aldrig ut hva de pluggene var?? noen ideer? Takker for alle svar.
Legg innLagt inn:27 jul 2005 15:38
av Speeder
xircom skrev:haha
Det var så enkelt som at vi tok ut luftfilteret og luftmengdemålern og fant noen plugger som dem ikke hadde koblet i etter at turboen ble bytta. Var bare å plugge dem på, men fant aldrig ut hva de pluggene var?? noen ideer? Takker for alle svar.
Den delen som ble foreslått ovenfor.... AFM\luftmengdemåler
Legg innLagt inn:27 jul 2005 18:36
av xircom
Nei, altså den var koblet til. Så det var ikke det.
Legg innLagt inn:27 jul 2005 20:30
av CelicaTurbo
hjelper ikke oss mye i gjetteleken når du ikke forklarer hvor pluggene er engang
