TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • My little Monster alias "Chrouching Tiger Hiden Starlet"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #127407  av CelicaTurbo
 
Er det G6 versjonen også det der eller? Det er virkelig en bil som fortjener mer motor enn den ble levert med ihvertfall :D Men, det blir jammen et dyrt prosjekt det der så nå må du ikke la det der gå for mye utover planene med Celicaen da ;)

 #127510  av Kjelliken
 
:D er vel bare bilen som er dyr resten har jeg jo liggende.. 8)

Den har vel ca 110 hk orginalt så den blir ikke skremt med 60 til liksom.

akkurat son passelig og planen er at denne skal være klar til rudskogen i september selv om det bare er relativt knapp tid til. :wink:

Og celicaen har jeg en to års plan på så det fikser seg nok. :twisted:

 #127537  av CelicaTurbo
 
jeje, spennende blir det ihvertfall ;)

 #127663  av Kjelliken
 
:D KANON FET DEN STARLETTEN DER!!!!!

men som sagt kansje en annen dag, ser no ut til at kjøperen av bilen vil kjøpe delene som kommer i poste også. Så det ordner seg nok. Skal se om hun blir med og kjører på eikås med TS-OGN nå i september. Blir hun da bitt av bassillen kom hun helt sikkert til og kjøpe de delene også sa hun. :wink:

Men må jo selvfølgelig ha meg en slik bane bil en dag helt klart. :twisted:

 #128496  av Morten
 
Ble det G6 kjøp på deg?

Hvis ikke må jo denne være et GLIMRENDE utgangspunkt? :wink:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 459#128459
(avhengig av pris såklart)

 #128839  av Kjelliken
 
8) henter bilen litt seinere i kveld. men blir nok vekke fra internett frem ti onsdag siden jeg blir i oslo frem til da.. :wink:

 #130447  av Kjelliken
 
8) Da er nye bilen kommet i hus.. og fått en liten transplantsjon og har alleredee startet.. et par småting igjenstår.. lager ny post til corollaen.. så kan jeg heller oppdatere hva som eventuelt blir gjort med starletten siden det er en veninne av meg som eier denne... :wink: