TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • My little Monster alias "Chrouching Tiger Hiden Starlet"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #126370  av Kjelliken
 
jumbo skrev:om en skal dømme etter gliset, var det hvertfall ikke mye å utsette på bilen når du var på dagali hehe
:roll: Og da kan en si at da var den orginal og så tenke seg ca 100 hk+ til neste gang :twisted:
 #126664  av MR2turbo
 
Kjelliken skrev:Så var det bare og få markus til og se på den for den stod i sandnes.
Og var på besøk hos ham en hel helg. Så Takk for at du fikset dette Markus. Var en kanon helg må jeg bare si. så hvis jeg får lov tar jeg lett flere turer på besøk i fremtiden. :D
Var morro med besøk, og! :D bare å komme nedover igjen, når du har tid og lyst... men kan ikke garantere "løefest" nestegang da... :lol: :lol:
Sist redigert av MR2turbo den 23 aug 2005 20:02, redigert 1 gang totalt.

 #126665  av TheStig
 
i alle.. løefest... hmm

 #126808  av Kjelliken
 
:D løe fest var morro det. Men ingen nødvendighet.
Kommer lett innom flere ganger må jo ned og vise bilen når den er helt ferdig.

Har oppstått litt små problemer med bestillingen fordi TRD har sluttet og produsere Demperene jeg bestilte så da må det vel bli cusco coilovers istedenfor eller noe i den duren. Men venter på svar på hvordan det vil bli med levering og slikt av det som nå står på listen i stedenfor. :twisted:

ny liste...

Cusco coilovers med topper og e-con el justerbar hardhet på demperene
Cusco tårnstag fremme Type OS
TRD krengestag forran. :wink:

 #126818  av TheStig
 
kun krengestag foran? bilen vil jo bli noe jævli understyrt da?

 #126958  av Kjelliken
 
:shock: glemte jeg og si at det kommer bur i den... det vil nok hjelpe på men vi må ta litt etterhvert men må se litt på det der bak.. :roll:

 #127052  av Kjelliken
 
:? nå ser det plutselig ut til at TRD hadde bak demperene allikevel. men da er jo spørsmålet hva kan jeg putte på forran på bilen???? :roll:

 #127149  av Kjelliken
 
:shock: starleten sansynligvis solgt..... :roll:

 #127153  av cs2451
 
Kjelliken skrev::shock: starleten sansynligvis solgt..... :roll:
hæ? Hvorfor?

 #127182  av Kjelliken
 
:roll: etter og ha prøve montert eller prøve plassert maskinen i starleten.
Ser jeg at det blir endel og gjøre skal dette passe sammen og når jeg da har kjøper på bilen allerede i orginal stand for samme pris jeg ga for den er det lettere og finne meg en corolla 1.6 og plug an play i den istedenfor.
så jeg er på jakt etter en corolla kan du si. :roll:

 #127195  av Morten
 
Nei, nei, nei!!!!!!!! Bytt til Glanza motor i stedet da vel??? Kan jo ikke gi slipp på godkjerra di? :x

 #127257  av kennethx
 
Du, when the gåing gets tøff tha tøff get going!

 #127258  av Kjelliken
 
:twisted: kjøper heller en ferdig galanza da i stedenfor hhehe..

Men det kommer senere for delene kommer jo i posten allikevel hehe..
men må ha meg en bil og sette denne 20v i. så det er jeg på jakt etter først.. men kommer nok til og hente meg en orginal galanza senere til rein banebil prosjekt tenker jeg. :twisted:

 #127264  av TheStig
 
selger du denne har du jo råd til å komme på sommertreff nå vettu.. hiv deg i bilen :p

 #127396  av Kjelliken
 
:D Det hørtes jo ut som en plan hadde det ikke vert for at jag skal kjøpe en bil som koster fire ganger så mye som starletten. :roll:

Fant denne på nettet og den fant jeg ut ville kle en 20v like godt som en starlet. litt tynger og slikt men var såpasse fet at jeg vil ha den. skal i banken mandag morgen og se om de vil hjelpe meg med å få kjøpt denne. om noen vet om denne bilen og han som eier den hade det jo vert konge og få vite så mye som mulig.
Vedlegg
768158-bilde4-bilde039.jpg
768158-bilde4-bilde039.jpg (17.79 kiB) Vist 1516 ganger
768158-bilde3-bilde037.jpg
768158-bilde3-bilde037.jpg (15.81 kiB) Vist 1516 ganger
768158-bilde2-bilde036.jpg
768158-bilde2-bilde036.jpg (19.96 kiB) Vist 1516 ganger
768158-bilde1-bilde034.jpg
768158-bilde1-bilde034.jpg (19.44 kiB) Vist 1516 ganger