Side 1 av 2

faen, motoren er ødelagt! Diverse spørsmål.

Legg innLagt inn:21 sep 2005 21:47
av gt4 carlos saintz
Var og køyrde i dag og da plutseleg sluttar bilen og dra og merkar at den går berre på 3 sylinderar.... klarar så vidt og komme meg heim.. der tek eg ut tennpluggen på syl.2 og den er heilt ødelagt... manglar tuppen og porselen og det meste... tek komp. test og det er ikkje kompresjon:(:( høyrest dyrt ut..... har skifta toppakning for 2 veker sidan og bilen har gått fint etter dette... køyrer på ngk platinium plugger som eg skifta i fjor. pussa dei når eg bytte toppakning og da såg dei heilt fine ut... kva kan vere ødlagt?? stempel og ringar?? ventil som er knekt?? håpar turboen har overlevd i allefall.....

Noken som har ein gen 2 3sgte til carlo sainz til salgs eller som skaffar???

eventuelt passar ein gen3 motor rett i uten større modifikasjonar???

Legg innLagt inn:21 sep 2005 22:13
av Christian
Gjorde det samme på min 3gen i sommer, da var det en eksos ventil som var røket. Du får åpne opp å kikke etter...

Legg innLagt inn:21 sep 2005 22:17
av Amund
kanskje forandre topic til noe mere relevant, i henhold til reglene på forumet?

ser ut som du har et problem der ja...

Legg innLagt inn:22 sep 2005 11:24
av MR2turbo
hei, jeg skal ned til motorimport.dk i danmark i dag, kommer hjem på søndag...

ring meg på 97024101 så kan jeg se på pris for en CS motor gen 2, er ikke no problem å ta med en tilbake i tilfelle..

Legg innLagt inn:22 sep 2005 11:36
av Larsen
vil si kraftig detonering!

Legg innLagt inn:22 sep 2005 11:40
av kennethx
Hvis du har hatt tenningsbank skal du kunne lese av den feilkoden i ECU'en om du ikke har resatt den.

Legg innLagt inn:26 sep 2005 08:53
av gt4 carlos saintz
Har no åpna opp motoren og begge eksosventilane var knekt av bitar på. er banka litt av nokre bitar ned i stempel toppen og.. er dette skadeleg?? monterte TTE toppakning for 14 dagar sidan.. kan eg bruke den oppatt???


bilder av stempel og ventilar kjem...

Legg innLagt inn:26 sep 2005 11:36
av sleeper
du kan bruke pakkninga en gang til men du må bytte stempel og ventiler.. mulig du må overhale toppen litt også...

Legg innLagt inn:26 sep 2005 12:40
av gt4 carlos saintz
har bestilt ventilar.

men MÅ eg bytte stempel??? verksmesteren på toyota sa at det ikkje var nøye... men att eg måtte måle om stempelet gjekk like høgt som det skal eller om råden kanskje var bøygd. det var eit stykke inn på stempelet så eg trur ikkje at det har klemt stempelringar...

Bytte stempel er vel ein ganske så stor og krevande jobb det????

Legg innLagt inn:26 sep 2005 12:56
av Amund
gt4 carlos saintz skrev:har bestilt ventilar.

men MÅ eg bytte stempel??? verksmesteren på toyota sa at det ikkje var nøye... men att eg måtte måle om stempelet gjekk like høgt som det skal eller om råden kanskje var bøygd. det var eit stykke inn på stempelet så eg trur ikkje at det har klemt stempelringar...

Bytte stempel er vel ein ganske så stor og krevande jobb det????
har brukte stempel, men ville bytta stempel. kan lett få tenningsbank av hakk i stempel, pluss, er du sikker på at de ikke er sprekk i det?

Legg innLagt inn:26 sep 2005 12:57
av sleeper
hadde det vært min motor så hadde jeg byttet... men for all del.
den kommer sikkert til og funke men trur ikke du skal trimme for mye på den motoren uten og bytte stempel! (du får foresten lettere tenningsbank hvis det er noen skarpe kanter på stempelet!)

Legg innLagt inn:26 sep 2005 13:24
av larsst185
Å ta ut stempelet er ikke den helt store jobben.Ta ned bunnpanna.løsne de to 14mm buttrene på lageroverfallet til råden på det stempelet det er snakk om og skyv stempelet med råden opp av sylinderen.
Se for deg senarioet om du setter sammen alt og dette ikke blir bra pga en skjult skade på stempelet eller råden.. :wink:

Legg innLagt inn:26 sep 2005 15:53
av Larsen
må nok gå for full overhalling da. Det kan jo hende at det var registerreima sin skyld og da.

Legg innLagt inn:26 sep 2005 18:44
av larsst185
Ventilene skal normalt sett ikke slå i stempelet på 3S-GTE motoren hvis registerreima ryker....

Legg innLagt inn:27 sep 2005 08:29
av gt4 carlos saintz
Trur det var bitane fra tennpluggen som knekte ventilane... men biten i stempelet er eg ikkje sikker på kva er?? er det mykje anna som må demonterast for og få av bunnpanna eller er det berre skruene som held den fast i blokka?????