TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lillegul "Ting Tar Tid"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #324672  av sindrejl
 
hehe herlig, kanskje du overlever turen nordover uten "sov i ro" i ørene da? :) Tror lillebror fremdeles har piping i ørene etter da han satt på med deg :D
 #328825  av tojo
 
chris skrev:Vi venter på update ang Lillegul (fra gutten med gullhår i ræva) :D
:lol: Ja nå er vi spent "gullgutten" :lol: bare 1uke igjen til den store prøven. :D
 #328874  av Morten
 
Joda, snille Erling fikk til slutt så dårlig samvittighet (også kalt dritt lei av alt maset fra meg :mrgreen: ) så eksosen er ferdig sveist. Så da ofra jeg noen hester til støyguden idag og fikk stille og diskre lyd inni bilen til langkjøring! :D Føltes som om den går bittelitt dårligere, men overlever det.

Er MYE igjen som skulle vært gjort før den egentlig er klar.... men absolutt minimum er å få laga til bedre utlufting av toppdekselet da jeg sliter med "noe høyt trykk i veivhusventiilasjonen"... :roll:
 #328875  av hmsilset
 
Morten skrev:Joda, snille Erling fikk til slutt så dårlig samvittighet (også kalt dritt lei av alt maset fra meg :mrgreen: ) så eksosen er ferdig sveist. Så da ofra jeg noen hester til støyguden idag og fikk stille og diskre lyd inni bilen til langkjøring! :D Føltes som om den går bittelitt dårligere, men overlever det.

Er MYE igjen som skulle vært gjort før den egentlig er klar.... men absolutt minimum er å få laga til bedre utlufting av toppdekselet da jeg sliter med "noe høyt trykk i veivhusventiilasjonen"... :roll:
Skal du kjøre lillegul opp til acr i år? Da må isåfall jeg til dovre og se 8)
 #328876  av Morten
 
hmsilset skrev:Skal du kjøre lillegul opp til acr i år?
Jepps, er planen det.
 #328877  av hmsilset
 
Morten skrev:
hmsilset skrev:Skal du kjøre lillegul opp til acr i år?
Jepps, er planen det.
Tøft:) Jeg skal dra rett fra nattskift å sette meg på dovre å se på biler som passerer :D Har ikke råd å dra lengre så,hehe.
 #328896  av sindrejl
 
Morten skrev:Joda, snille Erling fikk til slutt så dårlig samvittighet (også kalt dritt lei av alt maset fra meg :mrgreen: ) så eksosen er ferdig sveist. Så da ofra jeg noen hester til støyguden idag og fikk stille og diskre lyd inni bilen til langkjøring! :D Føltes som om den går bittelitt dårligere, men overlever det.

Er MYE igjen som skulle vært gjort før den egentlig er klar.... men absolutt minimum er å få laga til bedre utlufting av toppdekselet da jeg sliter med "noe høyt trykk i veivhusventiilasjonen"... :roll:
Du burde få laget et sammenleggbart Racingeksossystem for å ta med på banen og bytte der ;)
 #328922  av chris
 
sindrejl skrev:
Morten skrev:Joda, snille Erling fikk til slutt så dårlig samvittighet (også kalt dritt lei av alt maset fra meg :mrgreen: ) så eksosen er ferdig sveist. Så da ofra jeg noen hester til støyguden idag og fikk stille og diskre lyd inni bilen til langkjøring! :D Føltes som om den går bittelitt dårligere, men overlever det.

Er MYE igjen som skulle vært gjort før den egentlig er klar.... men absolutt minimum er å få laga til bedre utlufting av toppdekselet da jeg sliter med "noe høyt trykk i veivhusventiilasjonen"... :roll:
Du burde få laget et sammenleggbart Racingeksossystem for å ta med på banen og bytte der ;)
IKEA-eksos? Flatpakket? :D
 #328929  av sindrejl
 
chris skrev:
sindrejl skrev:
Morten skrev:Joda, snille Erling fikk til slutt så dårlig samvittighet (også kalt dritt lei av alt maset fra meg :mrgreen: ) så eksosen er ferdig sveist. Så da ofra jeg noen hester til støyguden idag og fikk stille og diskre lyd inni bilen til langkjøring! :D Føltes som om den går bittelitt dårligere, men overlever det.

Er MYE igjen som skulle vært gjort før den egentlig er klar.... men absolutt minimum er å få laga til bedre utlufting av toppdekselet da jeg sliter med "noe høyt trykk i veivhusventiilasjonen"... :roll:
Du burde få laget et sammenleggbart Racingeksossystem for å ta med på banen og bytte der ;)
IKEA-eksos? Flatpakket? :D
Høres ut som du har en ide på gang her nå christian..
 #330820  av DanielJ
 
Utrolig fin MR2 du har Morten :)



Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av DanielJ den 21 jun 2009 14:01, redigert 1 gang totalt.
 #330825  av tojo
 
Perfekt bil ,akkurat passelig stylet/oppstæsjet. Fortsett samme flotte stilen! :D
 #357327  av inzane2012
 
har det blitt noen oppgraderinger med denne siden siste innlegget da? skikkelig snasen bil denne her ja :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15