Christian skrev:Det greieste og sikreste du gjør er å fjerne hele den blå greia der
Ta de to slangene på bildet og skjøt de sammen, eller aller helst sette på en ny slange.
Så er alt orginalt.
Det har du nok rett i.. de er såpass lange at jeg kan bare bruke den ene til hele greia, men da ender jeg opp på 0,7 bar ladetrykk, og ikke 1,0.. er litt sta

ny IC og vanninnsprut er på gang, så da blir det vel 1,1 eller noe etter det..
Jeg skjønnr ikke helt hvorfor jeg den saken er der når det er en chip som elektronisk skal justere trykket? eller blir det begrensnng på 0,7 uansett da ute den saken?
satt og kikket litt på en slik Apexi Boost controller sak..
Denne:
http://www.apexi-usa.com/product_electr ... &pageNum=1
er det noe å ha? får vel mye sikrere styring på trykket osv med en elektronisk sak som det der. Og da sette på en fuel cut defender på 0,4 bar over max trykket man setter f.eks?
da trenger jeg ikke den blå shiiiiten der lenger... ? eller har motorstyringen noe dritt som ligger og sperrer? eller fjerner apexi saken alt slikt?
men slik som det ernå så vil den jo lade alt for mye uansett om jeg gir gass, så da kan jeg vel bare forsøke å skru litt på de skruene og se om trykket blir begrenset da? det kan jo ikke bli noe værre enn det allerede er? (nå er det jo så å si ingen begrensning.. eller det er det vel, men har ikke tenkt å teste hvor den igger...) Har jo ingen planer om å ødelegge min nye motor...
Tenkte å få målt antall HK på bilen nå iløpet av uka, se hvor mye utslag det gjør med nyoverhalt oppgradert turbo, downpipe, fult effekt anlegg og sportsfilter... og noen 0,3 mer enn orginalt ladetrykk. Hadde vært litt artig å se hva det ender på da
en kompis som hadde muligheten til å ordne det for meg, så da vil jeg heller kjøre den på 1 bar akkurat da enn 0,7..