TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Artic Circle Raceway for de som VIRKELIG er entusiaster.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #13244  av supratt
 
Vi skal oppover til Mo i rana i helga å kjøre på Artic Circle Raceway med mk6 Cab'en vår. :D

Var der i fjor sammen med noen ifra Club-honda.org og det ga virkelig mersmak. :twisted:

Snakket med en av ildsjelene i Honda klubben idag, det var han som inviterte oss. Han eier selv en kjempefin NSX, og han skal også ha med en knallrød Accord-R oppover. Rød Accord-R fins det ikke mange av.

De har invitert folk som generelt har sansen for japanske sportsbiler og han fortalte meg at det iallefall virker som om det kommer, ja hold dere fast, både Skyline, 2-3 NSX'er, forhåpentligvis Supra (Alf!?), 200sx'er og selvsagt masse Hondaer.

Håper så mange som mulig av medlemmer på ts-ogn.no kan bli med oppover og bli en mannsterk Toyota delegasjon.

Avreise oppover blir på fre. 08.08.03 på ettermiddagen.
Skal prøve å snakke med NSX duden om evt. felles avreise ifra Trondheim.

OBS: Vær klar over at friksjon på disse asfaltbanene er 3 ganger mer enn vanlig vei og at dekkene virkelig får prøvd seg.
Det beste er hvis mulig å ta med seg "styggfelgene" med sommerdekk.
Snakker av erfaring fra i fjor. :wink:
 #13246  av chris
 
supratt skrev:Vi skal oppover til Mo i rana i helga å kjøre på Artic Circle Raceway med mk6 Cab'en vår. :D

Var der i fjor sammen med noen ifra Club-honda.org og det ga virkelig mersmak. :twisted:

Snakket med en av ildsjelene i Honda klubben idag, det var .... osv osv osv
hehe.. 2 dagers varsel.. litt tynt ;)
menneh.. no can do. skal være på Oppdal på HVøvelse hele fredag, og kanskje også lørdag (selv om det går rykter om at vi får permisjon siste dagen)
Har dog fryktelig lyst...

 #13278  av @lpher
 
Ble litt kort varsel til meg også det... :)

@lpher

 #13290  av supratt
 
HALLO gutter, har dere fjøset fullt av kyr eller, må dere gjøre fjøs så gjør det idag da. :lol:

Trodde dere var entusiaster jeg, ja ja.
STOR SKUFF asså.

Ta ikke dette ille opp nå da, men jeg må virkelig si ?!&'$£$.

Skal nå ta med meg videokamera jeg da.

Snakkes.

 #13291  av mk1 black limited
 
Skal oppover 30. august, må nok vente til da...100 mil hver vei krever litt mer planlegging. :-D

 #13299  av supratt
 
Til orientering er det da ganske så nøyaktig 45 mil en vei. Langt ifra 100mil en vei det, er det ikke? :roll:

Og hva er da det for oss som er autofile, trodde vi likte å kjøre bil jeg?
Vi må jo tross alt ikke glemme hva som venter oss, en herlig asfaltbane som garantert ikke vil bli glemt med det første. :wink: :wink: :wink:

Vi skal nok få filmet og tatt bilder vi som drar iallefall. :D

 #13300  av @lpher
 
supratt skrev:Til orientering er det da ganske så nøyaktig 45 mil en vei. Langt ifra 100mil en vei det, er det ikke? :roll:
Tja...nå er ikke Jørn så heldig at han bor i Trøndelag han da :D
supratt skrev: Og hva er da det for oss som er autofile, trodde vi likte å kjøre bil jeg?
Vi må jo tross alt ikke glemme hva som venter oss, en herlig asfaltbane som garantert ikke vil bli glemt med det første. :wink: :wink: :wink:
Feige lag!! :D ...litt tidligere forvarsel så hadde det gått :)
Spørs om jeg skulle vært oppover 30.aug istedet da? :)
supratt skrev: Vi skal nok få filmet og tatt bilder vi som drar iallefall. :D
Im counting on it! :D
Stine 'Spielberg' som regisør da eller?

@lpher

 #13302  av supratt
 
Det kan du banne på at hun skal filme ja. :wink:

Blir med den 30.aug og vi, så det så. :D

Hadde jo bare håpet at fler enn en ifra ts-ogn.no kunne ha blitt med da.
Vi er jo alle unge og virile, er vi ikke det da.
Da kaster vi oss rundt og JOINER da vuttu.

 #13325  av ST205
 
Sorry, onkel reisende mac.

Har jævlig lyst til å dra... Men så var saken at onkel politi ville ikke at jeg skulle kjøre lenger. Får lappen tilbake i desember, hvis ikke mirakler skjer. :roll:

 #13331  av chris
 
Jeg hadde blitt med, om det ikke hadde vært for HV øvelsen :)

Btw.. ekke bonde ;)

 #13333  av supratt
 
Ja, vi gutta fra Trondheim skal nok få til å treffes utover høsten allikevel vi da. :wink:

Vi skal gjøre Trondheimsgatene utrygge utover høsten ja, samle fler skal vi også gjøre. Banna BEIN. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 #13463  av memo
 
vel, jeg hadde ihvertfall et fint møte med dere i byen ;)

fikk dere filmet burn"out"'en min? ..vil se! :lol:

var ihvertfall en sinnsyykt pent celica cab du hadde..den røde nsx'en var ikke så værst den heller :P møtte den på tur mot ACR...

knabba og til meg noen bilder når dere sto parkert på parkeringsplassen der oppe :)

vi fikk forresten advarsel om at vi kom til å få park. bot for å stå der(!)
sto visst en park. automat litt lengre bort...dagen før var det mange irriterte bileiere der..hehe..

håper dere har hatt et fint treff da...jeg personlig gleder meg som FY til den 30 Aug...street-legal og møte på ACR samme helg :D :D :D

-m

 #13486  av MR2turbo
 
ST205 skrev:Sorry, onkel reisende mac.

Har jævlig lyst til å dra... Men så var saken at onkel politi ville ikke at jeg skulle kjøre lenger. Får lappen tilbake i desember, hvis ikke mirakler skjer. :roll:
NÃ¥r og hvordan skjedde dettte??
Forresten Jeg føler med deg.. Vi får bruke tiden til å pusse på bilene våre istede ;)

 #13516  av ST205
 
MR2turbo skrev: NÃ¥r og hvordan skjedde dettte??
Forresten Jeg føler med deg.. Vi får bruke tiden til å pusse på bilene våre istede ;)
Var på tur hjem etter å ha vært å kjørt street-legal på værnes.
Ble tatt i 90 km/t i 60-sonen.

Er det noen måte å få redusert tida på? Det er rimelig kjedelig å ikke
kunne kjøre bil nå i sommervarmen.

 #13528  av @lpher
 
Hadde regnet med tons of pics/vids etc etter helgens strabaser jeg Frank? :D

Lets see those piccies then :)

@lpher