TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Resturering av mr2 aw11 85 model. Da var 4age blacktop i hus

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #391668  av funkyfung
 
Zepticon skrev:Amerikansk skilt bak? eller er det og for stort?
for stort, kan bare være 36cmx17cm. men han på bt sa jeg måtte ha standarskilt uansett han :P
men har fått liteskilt før og skal få det igjenn :P
Sånn i tilfelle jeg ikke få har jeg bestil opp et falskt skilt så jeg har å kjøre med mens jeg jobbermed saken :P
 #391723  av mr292
 
Nyydelig bil, har aldri før kunne tenkt meg en Mk1, men denne her forandra tydelig mening, disse bilene er jo RÅÅ bare de har blitt tatt vare på, og fargekombinasjonen av rød og sort er drittøff. (og at den var blank var også meget bra).

Hadde gjerne byttet mk2'n min for en bil som dette (hadde det ikke vært for at jeg sendte den til hellakkering :P)
 #391725  av McLarren
 
+1, denne var bare rå-lekker! :D
 #391886  av funkyfung
 
idag har jeg fått monter polyforinger rundt hele bilen. fikk også montert nye bremser forran på torsdag
eu kontroll på mandag, så får vi se om det er noen feil jeg ikke er klar over
 #392393  av funkyfung
 
resultatet av eu kontrollen ble, feilstil lys. og begge opphengskuler bak. så var ikke mye å sette fingeren på :)
opphengskuler bestil :)
Venter også på Rear Tie Rod, fikk ikke justert spissinga bak på bilen, var helt rusta fast...ikke mulig med varme heller, og ta delene ikke var å skaffe fra toyota måtte jeg bestille fra two r us.
Liteskilt jobbes enda med, fikk enda et avslag igår, men tro ikke at jeg gir meg enda. enda en kontrolør blir kontaktet over helgen. har forstått det slik at det er enkelte som har bestemt seg for dette ikke er mulig å få enda, mens andre sier det er veeeeldig strengt. vi får se hva som skjer
 #392415  av ArildM
 
Good Luck :)
Var vanskelig å få skilt på mine JDM lykter så jeg gav opp det. Går sikkert an om en maser litt :wink:
 #394688  av funkyfung
 
litt oppdate nå. bilen er Ferdig registrert og på skilter idag.

et bilde før opp-pussing

Bilde

og et par 3 etter :)

Bilde
BildeBilde
 #396936  av funkyfung
 
liten oppdatering

Måtte bare krype til korset, har da bestilt meg 4age blacktop. ble så iritert på den motoren som står i, får den ikke til å gå rent så bruker ca 10 liter på 2-3 mil...det orker jeg ikke. så bilen har blitt lite brukt i sommer desverre.
så nå blir det motorbytte som vinterprosjekt
 #396959  av Zepticon
 
Spander på den et skikkelig eksosanlegg også, ikke at det skal være noe voldsomme saker, men de tutene som står på nå er for alt for smått.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12