TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Resturering av mr2 aw11 85 model. Da var 4age blacktop i hus

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #385145  av lexusmann
 
SÃ¥ veldig bra ut ja... :wink:
 #385162  av funkyfung
 
Vurderer å lakkere spoiler svart siden det blir litt svart tema på bilen, ser i div mr2 brosjyrer at dette er orginalt levert med dette også..
Hva syns verden om dette??
 #385847  av SiLvEr
 
som dere ser så er alt det som egentlig skal være svartmatt, nå blankt. var ikke planen til likefør jeg skulle blandemaling. tok en "sjæfsavgjørelse" på den biten, ble jævlig fint om jeg får si det.

steinsprutsbeskyttelsen på kanalene er mattsvart, og det skal den være.

mangler kun noe forsinka sotfilm og jdm lykter bak så er den ferdig, utvendig ihvertfall :lol:
 #385856  av ArildM
 
Ang JDM lyktene: Må borre et par ekstra hull om jeg husker rett for at JDM lyktene skal passe, samt at låsesylinderen som er originalt kommer alt for langt inn, ellers er de plug and play. Jeg la litt ekstra silikon i øverkanten på mine for å få det skikkelig tett, hvis ikke kan det renne vann inn i bagasjerommet bake :)
 #385859  av funkyfung
 
ArildM skrev:Ang JDM lyktene: Må borre et par ekstra hull om jeg husker rett for at JDM lyktene skal passe, samt at låsesylinderen som er originalt kommer alt for langt inn, ellers er de plug and play. Jeg la litt ekstra silikon i øverkanten på mine for å få det skikkelig tett, hvis ikke kan det renne vann inn i bagasjerommet bake :)
Følger med ny låsesylinder som, så alt skal bli bra, men når de kommer hjem til meg må gudene vite...ttt
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12