TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • holder for cd spiller

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

 #499  av Ã˜istein
 
hei

jeg lurer på om det er noen her som har hatt original kasset/cd spiller ifra toyota i sin bil og byttet til et annet merke

da min bil kom med original kasset/cd spiller (2 komponenter)
har det blitt litt problem med og få en helt vanlig cd spiller til og passe
festemulighetene for 1 enhet er ganske dårlige sånn som jeg har det nå med 1 brakket på hver side av originale cd/kasset spiller
hvis det er noen som forstår hva jeg mener og vet hva jeg trenger så hadde jeg satt veldig pris på om jeg hadde fått vite det :)

 #501  av MR2turbo
 
Tror at Toyota har adaptere fra dobbel til enkel spiller, jeg har ikke gjort det selv, men mener å ha hørt at det er de som kan skaffe det.. Da får du jo et åpent rom under som passer glimrende til å putte inn den orginale CD-holderen fra MR2 mk3, bare et tips :)

 #503  av Ã˜istein
 
ja jeg trodde også det var noe sånt siden mr2'n kommer med et ekstra stort "hull" til cd/radio

onkelen min som er del-eier av toyota autoservice i sandefjord fant ikke en sånn del til min bil

:(

får få han til og lete litt mer:|

kjipt med en cd-spiller slengende rundt i bilen

 #509  av MR2turbo
 
Kanskje du kan sette inn den cd-holderen fra mk3'en og bruke kun de orginale brakettene? CD-holderen finner onkelen din for deg på CD-en "Access to Accessories" som de har på Toyota...

 #512  av erling
 
Har en pioneer spiller i min, måtte kappe av litt på sidene i stereoen, lagde til en treklosse og trakk den med skai. Ser nokså bra ut, med jeg vet der finnes en koppholder som er laget for dette. Så den på mr2.com en gang i tiden. Må sikkert bestilles fra Japan.

 #514  av Ã˜istein
 
har vurdert og lage en cd-holder selv ikke så vanskelig egentlig men hvis det er en som er laget for enkel cdspiller (og det burde det være)
så vil jeg jo gjerne ha den i bilen min

onkelen min fant en enkel cd-holder til bilen men det er fortsatt de brakettene på siden som kommer iveien for den lille ramma som holder cd spilleren

spilleren er en kenwood, noe som vil si at størrelsen er lik som alle andre enkle cd'spillere på markedet (utenom toyota's originale cd spiller da... #### it... )