Jeg har bestilt fra Fensport to ganger, siste gangen ganske nylig. Bra service, de fortalte meg korrekt tidspunkt om når dem fikk noen deler som manglet på lager, men transporten derimot har det vært mye problemer med, det har ført til at de nå har byttet selskap for transport men for å være sikker be dem bruke "international datapost" istedenfor "Euro48" (GLS-håndterer disse pakkene) om det er større pakker, litt dyrere men mye kjappere. Jeg hadde to pakker som ble sendt med Euro48 og begge ble det bare rot med, den ene forsvant og dukket tre uker senere opp hos Fensport etter at de hadde brukt en uke på å lete etter den på min oppfordring. Super service fra Fensport som brukte mye energi på å pushe Parcelforce/GLS i forbindelse med den pakken. Denne sendte de på nytt samme dag med International Datapost og jeg fikk den mindre enn en uke senere, inkludert to helgedager. Den andre pakken derimot kranglet jeg i to uker med selskapet som skulle håndtere tolldeklareringen pga at de hadde feil navn og addresse på fakturaen som tilhørte pakken mens mitt navn og adresse stod på selve pakken (fakturaene blir kun sendt elektronisk i systemet så de følger ikke pakken fysisk). Når den deretter ble tollklarert fant de den ikke igjen på lageret sitt og fant den vistnok ikke før jeg ble drittforbanna forrige tirsdag og skjelte dem ut, neste dag fortalte dem at de hadde funnet pakken og den ble sendt med post samme dag, men jeg har fremdeles ikke sett noe til den.
Fensport er fremdeles aktiv i kontakt med meg for å forhøre seg om hvordan det går, så service fra dem er super, mens behandling av begge pakkene som er sendt i GLS-systemet (Euro48) har rett og slett elendig
Når den ene pakken ble sendt med International Datapost var det Posten i Norge som tok seg av allt sammen og alt har både gått
MYE fortere og mye enklere..