TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • fensport

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #15377  av sleeper
 
Noen som har bestilt noe fra fensport??
leverer de som de skal???
eller må jeg vent i 100 år for og få noe som helst???
tnkte kansje jeg skulle bestille noen slanger og aussie downpipe....!


foresten:er det noen i larvik skien området som har en org downpipe som de har skrudd av???(trener kopi av flensen som sitter opp mot turboen!!!!

 #15410  av CelicaTurbo
 
Jeg har bestilt fra Fensport to ganger, siste gangen ganske nylig. Bra service, de fortalte meg korrekt tidspunkt om når dem fikk noen deler som manglet på lager, men transporten derimot har det vært mye problemer med, det har ført til at de nå har byttet selskap for transport men for å være sikker be dem bruke "international datapost" istedenfor "Euro48" (GLS-håndterer disse pakkene) om det er større pakker, litt dyrere men mye kjappere. Jeg hadde to pakker som ble sendt med Euro48 og begge ble det bare rot med, den ene forsvant og dukket tre uker senere opp hos Fensport etter at de hadde brukt en uke på å lete etter den på min oppfordring. Super service fra Fensport som brukte mye energi på å pushe Parcelforce/GLS i forbindelse med den pakken. Denne sendte de på nytt samme dag med International Datapost og jeg fikk den mindre enn en uke senere, inkludert to helgedager. Den andre pakken derimot kranglet jeg i to uker med selskapet som skulle håndtere tolldeklareringen pga at de hadde feil navn og addresse på fakturaen som tilhørte pakken mens mitt navn og adresse stod på selve pakken (fakturaene blir kun sendt elektronisk i systemet så de følger ikke pakken fysisk). Når den deretter ble tollklarert fant de den ikke igjen på lageret sitt og fant den vistnok ikke før jeg ble drittforbanna forrige tirsdag og skjelte dem ut, neste dag fortalte dem at de hadde funnet pakken og den ble sendt med post samme dag, men jeg har fremdeles ikke sett noe til den.

Fensport er fremdeles aktiv i kontakt med meg for å forhøre seg om hvordan det går, så service fra dem er super, mens behandling av begge pakkene som er sendt i GLS-systemet (Euro48) har rett og slett elendig :shock: Når den ene pakken ble sendt med International Datapost var det Posten i Norge som tok seg av allt sammen og alt har både gått MYE fortere og mye enklere..

 #15424  av Bjørni
 
Jeg bestilte 3S-GTE konverterings- kit fra Fensport. Motor, girkasse og alt som trengtes skulle de ordne til meg. "Ca. en måneds levering" fikk jeg beskjed om, jeg ventet og ventet, etter ca. tre måneder fikk jeg motoren min hjem. Fensport beklaget seg og sa at jeg skulle få rabatter hos dem ved senere anledninger, fikk dessuten en TRD Quickshift fra dem helt kostnadsfritt sendt i posten.
De visste vel at de hadde driti seg kraftig ut og ville hente seg litt inn igjen ?
Hadde ikke vært redd for å bestille hos dem egentlig, bare sett hard mot hardt hvis noe skulle skjære seg!

 #15440  av CelicaTurbo
 
å sette hardt mot hardt kan vel lønne seg uansett hvilket selskap det gjelder :twisted: Det kommer jeg til å gjøre når jeg ringer Nordisk Express i morgen (norsk fortoller av pakker fra GLS-systemet), pakken min kom ikke i dag heller og da er det snart en uke siden den liksom ble sendt fra Oslo, jævla løgnere :evil:

 #15444  av Bjørni
 
Var Nordisk Express som hadde pallen med min motor også.. :twisted: