TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• er detta en voldatt celica?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #149706  av pkgrette

ossen bil er detta er det en voldtatt celica?? :evil:
Vedlegg
honda_hybrid.jpg
honda_hybrid.jpg (67.68 kiB) Vist 275 ganger
 #149707  av egotrip

Ã¥mg !

En Mercedes, Bmw Honda hybrid :p hørt mye om det samarbeidet ja .. O_o

gud vet hva som har fått den stakkars jævelen til å gjøre no sånt med en bil ? :X

men om det har vært en celica en gang i tiden er jeg ikke sikker på gitt.. fubar er vel et bra ord her

#149711  av memo

er vel neppe noen celica nei, se på vindusrammen på døren.. den er ikke firkanta på celica..

tviler på personen har gjort det der seriøst, er for åpentbart at det bare er kaos :)

#149714  av CelicaTurbo

tror ikke det er noen Celica, buen i bakglasset er for stor og krummer for mye innover mot senter i bilen, altså er hele bakparten av bilen for rund, nesten som en Amazon (kanskje det er en amazon?) :)

#149737  av sleeper

uansett hva det er så ser den ikke ut!

#149743  av mr.veilsidewankel

har sett det bilde for lenge siden på hondaforumet, mener å huske det var en crx.. ser sånn ut siderutene iallefall

#149745  av Rømmling

den er jo unik da hehe

men når man legger så mye arbeid i noen som skal bli unikt så er det jo mulig å lage noe som er pent også da

#149753  av sleeper

mr.veilsidewankel skrev:har sett det bilde for lenge siden på hondaforumet, mener å huske det var en crx.. ser sånn ut siderutene iallefall
tenkte det samme jeg og! trur nok det er en crx!

#149754  av cs2451

noe av det styggeste jeg har sett.

#149755  av TheStig

kan være en kappa prelude

#149790  av jsun

sleeper skrev:
mr.veilsidewankel skrev:har sett det bilde for lenge siden på hondaforumet, mener å huske det var en crx.. ser sånn ut siderutene iallefall
tenkte det samme jeg og! trur nok det er en crx!
Støtter CRX teorien jeg og, også med tanke på størrelse.

#149800  av karl234

tror det er en manta jeg, :shock:

#149801  av Kjelliken

8) mener og huske ganske klart at det er en crx ja.. :?

#149813  av sindrejl

er nok crx.. bare å se på linjene ved passasjervinduet at det buer langs taket. Svært få biler buer så mye ned der.

#149842  av mr_2

Det stemmer at det var en crx ja :wink: