Side 1 av 1

Stylingsider til MK 1

Legg innLagt inn:16 jan 2006 20:39
av RedCelica
Har en kompis som har kjøpt seg en MK 1. Og han leter nå etter styling. Noen som har tips til gode sider der man kan kjøpe stuff til MK 1 ? Styling, motoroppgraderinger osv osv. Takk på forhånd! :D

Legg innLagt inn:16 jan 2006 20:55
av donk2k

Legg innLagt inn:17 jan 2006 08:21
av RedCelica
Takk for den. Ingen flere?

Legg innLagt inn:17 jan 2006 10:08
av Pgus
http://www.scanstyling.dk


Men det var dårlig passform på det kitet jeg har.


PTR

Legg innLagt inn:30 jan 2006 00:16
av RedCelica
Noen som vet hvor jeg kan skaffa billig men god turbo til Mk1 ?

Legg innLagt inn:30 jan 2006 00:34
av Larsen
billigst er nok 4agze motor!

Legg innLagt inn:30 jan 2006 00:48
av RedCelica
Som koster?

Legg innLagt inn:30 jan 2006 20:04
av RedCelica
Hvor mye kommer en slik motor på?

Legg innLagt inn:30 jan 2006 20:57
av Larsen
En 4agze kommer vel på rundt 10-12 tusen. Da kan du jo selge den gamle motoren. Den har vel bare 142 hk eller noe sånt i utganspunktet, men med kompressor får du mye bedre dreimoment fra bånn. Den kan fort trimmes ved å bytte kompressorhjul. Da er det vel fort en 180hk.

Hvis du skal ha noe værre så må du vel gå for 3sgte motoren, noe som begynner å koste seriøst mye med tanke på bilens verdi...

Legg innLagt inn:30 jan 2006 21:12
av James
Larsen skrev:En 4agze kommer vel på rundt 10-12 tusen. Da kan du jo selge den gamle motoren. Den har vel bare 142 hk eller noe sånt i utganspunktet, men med kompressor får du mye bedre dreimoment fra bånn. Den kan fort trimmes ved å bytte kompressorhjul. Da er det vel fort en 180hk.

Hvis du skal ha noe værre så må du vel gå for 3sgte motoren, noe som begynner å koste seriøst mye med tanke på bilens verdi...
Må nok regne med en 12 tusen for 145hk kompressoren. Jeg har nå nylig kjøpt meg en 170hk 4agze utgaven med større reimhjul så skal ha rundt 195hk. Di sier man får ca. 20hk mer med større reimhjul... Har du penger til det kan du jo også gå for 3sgte motoren, men det koster seriøst mye mer og er også veldig mye arbeid!

edit- Men skal du først "slå til" ville jeg klart heller ha gått for 170hk utgaven siden du får myyye mer igjen får det. Jeg var innom tanken på 145hk versjonen til og begynne med, men heldigvis tok jeg til fornuft og kjøpte meg 170hk :twisted:

Legg innLagt inn:30 jan 2006 21:47
av Larsen
tror det går fint å kjøre 145 hk versonen opp i 180-190 uten å gjøre så mye...