TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bestilling av foliemerker!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #44289  av Speeder
 
Sjekk om du har 2 stk sølvfarget i samme slengen a...


8)

 #44294  av CelicaTurbo
 
joda, jeg har en god haug sølvgrå.. men ikke så mange speilvendte sølvgrå tror jeg.. :) Har også chrome..

Jørgen E: fikk betalingen din rett før helgen så jeg sender ut merker til deg i dag :)

 #44298  av Speeder
 
CelicaTurbo skrev:joda, jeg har en god haug sølvgrå.. men ikke så mange speilvendte sølvgrå tror jeg.. :) Har også chrome..

Jørgen E: fikk betalingen din rett før helgen så jeg sender ut merker til deg i dag :)
Bestilte 2x crome nå jeg...


8)

 #44686  av Yobbe
 
Kunen egentlig tenkt meg et par slike jeg også. er det bare å bestille, eller er det sånn gruppebestilling? Er det standard farger eller må man finne ut hva som passer best på kjerra?

Jeg har en grønn bil, noen forslag til evt. farge?

 #44689  av MRQuoc
 
Yobbe skrev:Kunen egentlig tenkt meg et par slike jeg også. er det bare å bestille, eller er det sånn gruppebestilling? Er det standard farger eller må man finne ut hva som passer best på kjerra?

Jeg har en grønn bil, noen forslag til evt. farge?
søv går fint på min grønne Qvakkmobil
chrome hadde vært bra , hvis man hadde Chrome felger ;] eller lister

 #44739  av chris
 
Yobbe skrev:Kunen egentlig tenkt meg et par slike jeg også. er det bare å bestille, eller er det sånn gruppebestilling? Er det standard farger eller må man finne ut hva som passer best på kjerra?

Jeg har en grønn bil, noen forslag til evt. farge?
Man bestiller enkeltvis ja.. se på førstesiden av denne tråden her.
Sølv passer nok best på grønn, vil jeg tro.

 #44745  av spkstrp
 
har sånn mørkegrønn metallic jeg... Tror jeg tar bilen med til kristian og sjekker hva som blir best jeg ;)

 #44751  av CelicaTurbo
 
som Chris har sagt: all info står på førstesiden.. men det er ingen fellesbestilling; det fungerer slik at jeg har bestilt et utvalg merker, hovedsaklig sølvgrå som passer på de aller fleste biler, blanke sorte som passer på lyse biler. I tillegg er det chrome og koksgrå for spesiellt interesserte :) Når jeg mottar giro sender jeg ut merkene du bestiller :)


spkstrp: Bare komme oppom en tur så ser du hva som passer :)

 #44961  av MRQuoc
 
spkstrp skrev:har sånn mørkegrønn metallic jeg... Tror jeg tar bilen med til kristian og sjekker hva som blir best jeg ;)
har lik farve som din .. fingrer fint med sølv :]

 #49804  av Dalan
 
Er det igjen noen sølv-fargede? Så du skrev du hadde en bunke i mai :D

 #49831  av CelicaTurbo
 
ja jeg har mange sølvfargede, men mangler speilvendte og kommer ikke til å bestille dette på en stund heller..

 #50293  av Ace
 
Hvordan ligger du ann med merker inne na ???

Kunne tenke meg sølvgrå eller chrome kommer litt ann pa hva du har i dette oyeblikk.

Hvis du har det liggende sa smeller jeg igang en giro/transaksjon ganske kjapt :D

 #51198  av CelicaTurbo
 
Jeg har sølvfargede, koksgrå, blanke sorte og chrome merker inne.. men du kan gjerne vente en liten tid før du bestiller for jeg driver med flytting for tiden og har ikke tid til mye, og aner ikke i hvilken eske alle merkene ligger heller :wink:

 #51316  av Zerpent
 
Hva med noen flere bilder av merkene plassert på bil? Skal ha sånne jeg også og lurer på hvor jeg skal ha de og hvilken farge. Har tenkt på chrome på hver dør og et kvitt i bakruta.

Skal ikke stresse deg med dette nå Kristian. Har det ikke travelt. :)

 #51331  av chris
 
Zerpent skrev:Hva med noen flere bilder av merkene plassert på bil? Skal ha sånne jeg også og lurer på hvor jeg skal ha de og hvilken farge. Har tenkt på chrome på hver dør og et kvitt i bakruta.

Skal ikke stresse deg med dette nå Kristian. Har det ikke travelt. :)
jeg tror chrome er best på mørk bil. og hvitt om du skal ha på ruta ja.

-edit-
se om du finner noen bilder i denne tråden: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... sc&start=0
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13