TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gocart session i Bergen!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #15857  av kennethx
 
Er muligens en del som skal kjøre gocart på midtun i dag.

Noen som er interesert?

La oss finne et felles tidspunkt som passer for alle som vil komme?
Sist redigert av kennethx den 07 sep 2003 12:22, redigert 1 gang totalt.
 #15858  av Mr2 Mk2
 
kennethx skrev:Er muligens en del som skal kjøre gocart på minde i dag.

Noen som er interesert?

La oss finne et felles tidspunkt som passer for alle som vil komme?
ehh den på minde er jo lagt ned vel :?

 #15860  av Mr2 Mk2
 
meg og en kompis stikker ned på midtun kl 15.00
 #15861  av kennethx
 
jostein skrev:
kennethx skrev:Er muligens en del som skal kjøre gocart på minde i dag.

Noen som er interesert?

La oss finne et felles tidspunkt som passer for alle som vil komme?
ehh den på minde er jo lagt ned vel :?
Selvfølgelig, og den var crap anyway. Derfor det nå står midtun :oops:

 #15862  av Mr2 Mk2
 
hehe skal du opp da?andre?

 #15864  av kennethx
 
Kanskje litt kort varsel for folk? :)


Hadde tenkt å få min fetter med, men han kunne ikke i dag. Så jeg får ta carting en annen dag ;/

 #15865  av NISMO
 
Jeg hadde blitt med viss jeg hadde fått beskjed på forhand...
Gi en lyd litt tidligere neste gang da... :wink:

Gocart er FETT :D

 #15880  av MRQuoc
 
tja.. hadde jeg hørt på SMS (skylder på jostein) så hadde jeg vel vurdert det , ettersom var jeg i bergen ;) tidligere idag.. kjørte hjem 12 tiden for å få noe moro på fjellet mens det enda var lyst.. moroa var ganske kort .. etter noen km. var det tykk tåke 20meters sikt
:shock: :shock:

 #15881  av Mr2 Mk2
 
hehe..
Jaja jeg koste i allefall RÆVA av meg idag,fikk BESTE dagstid også 25,71!
Hadde jeg vært 20tiendelerraskere hadde jeg fått topp 10 og det er av mangen TUSEN!!litt ergelig,ble endel knuffing utpå der ettersom det var tjukt med folk idag...
Dette må gjentas snarest,dritkult...

 #15910  av Amund
 
en tanke og ta med seg er å leie hele greia en time, le-mans oplegg.. Men da bør vi vere minst 10 stykker.... Du er passelig utslitt etter 0,5-1 t kjøring!!

 #15933  av kennethx
 
Vet du hva det koster å leie en time da?

 #15956  av kennethx
 
10k høres litt "stivt" ut, kremt. Vi hadde vel så vidt klart å skrape sammen 10 personer, og da er det en tussing hver! hehe med 20 personer hadde man kommet ned i 500 spenn, men du kan ikke ha 20 stk. utpå banen samtidig! det er bare alt for mange! KØ kjøring er noe dritt :D

men Mini Race (350,- spenn for 3 heat â 9 minutter) det er litt mer aktuellt synes jeg da.

Vi burde uansett bli enige om en dag der flest mulig kunne komme fra Bergen og omegn. Hva dag synes folk da passer best? ukedag? helg, lørdag, søndag, tidlig/sent... Hva er det stemning for?

Og hvor mye kjøring er det stemning for?

 #15966  av Amund
 
leie hele dritten en halvtime, 500 spenn stykket dersom vi er 10. de vil uansett ikke ha mere enn 10 på banen samtidigt, så dersom vi blir flere må vi stille lag... og en halv time er faktisk nok..

ellers kan jeg vere med på gocart egentlig hvilken kveld som helst, dersom jeg ikke jobber kveld da... og ikke denne helgen..

 #15968  av Mr2 Mk2
 
kennethx skrev:10k høres litt "stivt" ut, kremt. Vi hadde vel så vidt klart å skrape sammen 10 personer, og da er det en tussing hver! hehe med 20 personer hadde man kommet ned i 500 spenn, men du kan ikke ha 20 stk. utpå banen samtidig! det er bare alt for mange! KØ kjøring er noe dritt :D
Om det er mangel på folk kan jo noen ta med seg en kompis...Det blir maks kjørt 10 på banen omgangen.Men syns faktisk det er i meste laget jeg,ihvertfall visst man kjører litt effektivt :wink: det var 10 stk omgangen i går og det er mye tull,mye dødtid i og med at det "gule lyset" er mye i bruk.Men på fredag kjørte vi 6stk omgangen,det var helt knall :D
Men som Amund sier leie banen for en halvtime for 500 spenn er jo greit det,spørs hvor mangen man blir da,for visst man er over 10 må jo noen vente ett heat og da svarer det seg ikke...