TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Intervallvisker + "Koke"-lyder etter stopp

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

 #215  av tøj
 
Hei!

Har nettopp kjøpt en MR2 Turbo.  Hadde egentlig ikke tenkt å kjøre med den enda, men klarte ikke å vente.  Dessuten er det ok å finne feil og mekke litt før sesongen.  Foreløpig har jeg 2 problemer som jeg ikke finner ut av:  
1. Intervallen på vindusvisker virker ikke, dessuten stopper viskeren i den stillingen den befinner seg i når jeg slår av bryteren.
2. Etter en kjøretur (selv en forsiktig tur nesten uten at turboen har slått inn) hender det at det kommer "kokelyder" fra motoren.  Temperaturen er ok, og det nok kjølevæske.
:D

 #217  av MR2turbo
 
Hei!
Gratulerer med ny bil, og lykke til!!

Det høres ut som om visker-releet ditt har tatt kveld..
Det med kokelyder vet jeg ikke helt..

Hvor bor du? Kjøpte du den røde turboen som TG-bil hadde til salgs?
:)

 #219  av tøj
 
Hei, og takk for tips!

Jeg bor utenfor Fredrikstad, og jeg kjøpte bilen privat på Vinterbro utenfor Oslo.  Den ble importert ny til Tyskland 1991 ( 2 eldre kvinnelige eiere), importert til Norge 1998 og hatt 2 mannlige eiere i Norge.  Tror bilen også har vært avertert via TG-bil.  
Har ikke testet den særlig enda, imidlertid er det endel småting som må fikses,  allikevel er jeg foreløpig veldig fornøyd.  Skal ha den med til Ramstad bil i Mysen for test, tips osv (de har vist egen TRD-avdeling).   :D

 #221  av MR2turbo
 
Det høres bra ut! Har snakket med en på ramstad bil og han hadde holdt på med flere MR2 turboer, trimmet og oppgradert, så jeg tror det kan være bra tips å hente der... :)