TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • jeg skal til Trondheim

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #16066  av CelicaTurbo
 
Vel, ser ut til at jobben sender meg på tur til Trondheim i neste uke. Skal være der to dager enda jeg ikke forstår at det jeg skal gjøre kommer til å ta mer enn en dag men selskapet vil vel tjene ekstra penger på meg ved å ta betalt for flere timer eller noe da :)

Uansett, overnatter fra onsdag til torsdag ser det ut til, noen som vil treffes på kvelden kanskje så får jeg hilset på dere og tittet på noen biler? :)
 #16067  av @lpher
 
CelicaTurbo skrev:Vel, ser ut til at jobben sender meg på tur til Trondheim i neste uke. Skal være der to dager enda jeg ikke forstår at det jeg skal gjøre kommer til å ta mer enn en dag men selskapet vil vel tjene ekstra penger på meg ved å ta betalt for flere timer eller noe da :)

Uansett, overnatter fra onsdag til torsdag ser det ut til, noen som vil treffes på kvelden kanskje så får jeg hilset på dere og tittet på noen biler? :)
Hey, hey, hey! ...se der ja, about time du tok en tur til 'hovedstaden' ;-)
Vi får rotte oss sammen og ta i mot ham da folkens ;-)

Onsdag 17. September med andre ord....

@lpher

 #16077  av henningl
 
Anbefaler overnatting på "Britannia" ;)

 #16083  av @lpher
 
henningl skrev:Anbefaler overnatting på "Britannia" ;)

..av noen spesiell grunn eller? ...lurbar pay-tv? ;-)


@lpher

 #16084  av CelicaTurbo
 
aner ikke hvor det blir overnatting, er Britannia i sentrum eller? Og kommer vel litt ann på priser og hvilke avtaler som er med det hotellet da :)

men det er onsdag 17. ja :)

 #16090  av @lpher
 
CelicaTurbo skrev:aner ikke hvor det blir overnatting, er Britannia i sentrum eller? Og kommer vel litt ann på priser og hvilke avtaler som er med det hotellet da :)

men det er onsdag 17. ja :)
Britannia er et av de 'eldre ærverdige' hotellene i midtbyen ja ;-)
Hvor i Trondheim er det du har ærend da?


@lpher

 #16102  av CelicaTurbo
 
Skal til Studentsamskipnaden og til Cresco.. sjekket internetsidene for det hotellet og selv om det så bra ut vet jeg ikke om jobben sponser såpass dyrt hotell nei, med mindre dette blir fakturert til kunden da :)

 #16112  av henningl
 
britannia er bare sånn sinnsykt nice... classy..

Eller Hotell Bakeriet da.. vistnok gammeldags og hjemmekoselig..

 #16120  av CelicaTurbo
 
hehe, vel, valget er ikke så mye påvirket av meg selv om jeg kan komme med ønsker.. :)

 #16171  av @lpher
 
Holder på å sjekke pris til deg....got some connections ya know ;-)


@lpher

 #16200  av CelicaTurbo
 
skal uansett faktureres jobben og ikke meg og da er det kanskje vanskelig å ordne pris?

 #16203  av henningl
 
Drar du ikke jobb-Visa'n eller noe da? ;)

 #16239  av @lpher
 
CelicaTurbo skrev:skal uansett faktureres jobben og ikke meg og da er det kanskje vanskelig å ordne pris?

We shall see... ;-)
Har du sjekket priser da?

Update:
Fikk 795,- på onsdag til torsdag på et hotell midt i byen....men som du sa...995,- ville hun ha....om du skal dra firmakort på det...MEN...kjenner jeg henne rett (og det gjør jeg...på godt og på vondt)...så blir det bra alikevel...om du velger å gå for det hotellet da ;-)


@lpher

 #16257  av CelicaTurbo
 
hvilket hotell er dette snakk om egentlig? Tenker jeg bare får resepsjonisten vår til å ringe for summen skal faktureres selskapet, jeg drar ingen kort for dette for jeg har ikke eget bedriftsvisa.. er ikke såå ofte jeg er ute på tur at det gjør noe, var oftere før :)

 #16283  av @lpher
 
Chesterfield Hotell i Søndre gate...

Bakeriet Home Hotell er et annen sentrumsnært hotell som er mye brukt.


@lpher