Side 1 av 1
GTfour
Legg innLagt inn:18 feb 2006 18:52
av doffy
Hva ligger i GTfour? kun 4wd?
Legg innLagt inn:18 feb 2006 18:55
av sindrejl
jepp.. GT som i gran turismo skryt opplegg som alle biler har idag når dem er "litt" mer sportslige og four står for 4wd

Legg innLagt inn:18 feb 2006 18:57
av doffy
koster ikke de skjorta og enda litt til i forhold til en vanlig forhjulstrekker?
Noen som vet pris på GTfour i forhold til en original?
Legg innLagt inn:18 feb 2006 19:29
av sindrejl
doffy skrev:koster ikke de skjorta og enda litt til i forhold til en vanlig forhjulstrekker?
Noen som vet pris på GTfour i forhold til en original?
jo klart, men man må også se an at det er jo turbo på gt-four da

179hk vs 242hk på gt4..
gt-four er jo bilene toyota brukte i rally.. vanvittige råe biler.. men nå tenker jeg mest på 94+ jeg da.. de eldre har 200hk? eller noe rundt der..
Legg innLagt inn:18 feb 2006 23:21
av cs2451
Er jo ikke bare at det er 4wd. Er jo mye bedre understell på de bilene og. Så de har jo lagt ned litt mer peng i dem enn i en vanlig gt. Pluss at motoren er jo en del dyrere å produsere. Avgifter på bilen, tyngre og mer hester trekker jo avgiftene opp. pluss at det er masse mer.
Hester i
st165: 185hk
st185: 204hk, cs 208hk
st205: 242hk
Legg innLagt inn:19 feb 2006 00:53
av doffy
Ok, hva ville blitt billigst med tanke på ST205, altså de fra 94; Kjøpe en ferdig gt4 eller bygge om en vanlig med et gt4 vrak?
Sikler litt på disse bilene etterhvert, men måtte evt bli på sikt. pengene strekker ikke akkurat til hos en skoleelev

Legg innLagt inn:19 feb 2006 01:16
av sleeper
det er SINNSYKT mye jobb og bygge om en vanlig til gt4!
det er ikke noen tunnel til mellomakselen osv!
så trur nok svaret blir og kjøpe en org gt4...
Legg innLagt inn:19 feb 2006 11:43
av doffy
sleeper skrev:det er SINNSYKT mye jobb og bygge om en vanlig til gt4!
det er ikke noen tunnel til mellomakselen osv!
så trur nok svaret blir og kjøpe en org gt4...
Da er det ikke noe å begi seg ut på tror jeg..
Takker for svar
