TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min MKIV

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #158260  av Ã¸degÃ¥rd racing

da har i endelig fått bilen min. kom til Bergen med båt fra england, og i tok den med på hurtigruta opp til Molde på onsdagen.

er så langt veldig fornøyd! ikke noe stress å sitte på "feil" side :)

har bare dette gamle bildet som er tatt i england på denne pc`en her.... kommer snart med nye.
Vedlegg
93_20supra_20silver_206_20speed_20rear.jpg
93_20supra_20silver_206_20speed_20rear.jpg (59.52 kiB) Vist 957 ganger

#158261  av tommis

Oyoy! Grattis me ny vogn :D Den så jo virkelig flott ut. Har en misstanke om at den er kjøp igjennom Skår Racing, rett??

Noen modifikasjoner på den eller? Ser ei feit bakpotte der! 8)

#158264  av Ã¸degÃ¥rd racing

har kjøpt den gjennom vebjørn ja. er byttet eksos hele veien og fjernet bensin kutt, lader rundt 1.2 bar.

planer er: større ic, boost og fuel controller, senkefjører. er bilstein dempere på den.

kommer med mer info og bilder seinere! må stikke! :wink:

#158273  av @lpher

Grattis med ny gromvogn! :D
ødegård racing skrev: har kjøpt den gjennom vebjørn ja. er byttet eksos hele veien og fjernet bensin kutt, lader rundt 1.2 bar.
Det rører bra på seg det da? :)
ødegård racing skrev: planer er: større ic, boost og fuel controller,
* Større IC er aldri galt.
* Boostcontroller trenger du vel ikke, med mindre du skal bytte turboer? :) Da den kun lar deg justere trykket OPP over 1,2bar, og det "trives ikke" JDM-turboene med.
* Fuelcontroller...ditto.

Meeeen...det kan jo hende du har planer om turbooppgradering etc? :)
ødegård racing skrev: senkefjører. er bilstein dempere på den.
Som så mange andre biler...så tar Supran seg best ut med en liten senkejobb ja.
ødegård racing skrev: kommer med mer info og bilder seinere! må stikke! :wink:
Cool....fyr løs :)

#158283  av aneriks

fin den der :)

#158333  av tojo

Grattis med nice bil! Suprapower :wink: du kommer vel oppover til ACR http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 72&start=0 for denne må du jo bare teste på bane.

#158373  av celica4ever

grattis med ny bil!! :lol: blir nok supra på meg til neste år! det er lenge til :o

#158418  av James

SÃ¥ meget fin ut den der! :D
Du får ta godt vare på den...

#158934  av Tore

Er det whifbitz-styling som står på den på bildet? Har sett på det selv, de derre "rear-spats" (hva nå enn de heter på norsk - de bak bakhjula!) er de eneste jeg finner som ikke lager en brå overgang til bakfangeren...noen andre som har erfaring med whifbitz-styling?

#158966  av WRC

Tror og mener at dette er orginal toyota supra styling. Men som også kan få kjøpt som kopi av mange firmaer.

#159307  av Ã¸degÃ¥rd racing

her vettu
Vedlegg
Bilde 388.jpg
Bilde 388.jpg (75.47 kiB) Vist 593 ganger
Bilde 386.jpg
Bilde 386.jpg (80.47 kiB) Vist 593 ganger

#159312  av @lpher

WRC skrev:Tror og mener at dette er orginal toyota supra styling. Men som også kan få kjøpt som kopi av mange firmaer.
Stemmer nok det :) De sideskjørtene dær var ihvertfall på tilleggsustyrslisten i japan :)