TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SamletrÃ¥d for motorrelaterte smÃ¥klipp fra f.eks YouTube

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #466180  av ArildM
 
Rallysjåfører er helt syke :shock:
Aldri sett med slik kameravinkel. Holder fortsatt en knapp på de videoene der man får ca samme utsyn som føreren, da virker det bare enda mer sinnsykt når de hopper over en iskul i 200km/t :lol:


Utrolig prestert av ZZW30 MR2n, såvidt jeg vet er det 2zz i forskjellige konfigurasjoner, coilovers og det er vel mer eller mindre det hele (mener det er et inverju og han bruker stock bremser, bare andre klosser og skiver). Henger på det meste, i alle fall på små svingete veier/baner :D
 #466201  av ArildM
 
Hehe du fant den der ja :wink: Mr2 Mk3 the ugly duckling 8) Fargen ligna den jeg skal å hente også :D

Teknisk sett så er jo alle de originale skjermene skrudd fast på Mk3, så du kan jo kjøre på med widebodykit og det er mulig å reversere til originalt da 8)

2ZZ turbo?
2AR swap med 300na hp?
Eller forumfavoritten 2GR swap?
SÃ¥ ja, du har muligheten, hvis du vil :wink:
 #466294  av Makk
 
Husker enda hva en oppgradering fra moped var for oss.

Det var en "hålebil" du kunne kjøre på grustaket inne på Standal :lol: :lol: :lol: (Grustaket ble bare kalt "håla") lol

Mest Omega 2000, Rekord, 240 å noen lavt motoriserte bimmere som endte sine dager i grushauen :D :lol:
 #466295  av ArildM
 
Grustaket og søppelfyllinga var gjerne side om side, så grusen kunne brukes til å grave over alt samma, som selvfølgelig bare var en stor haug der alle kunne dumpe alt rett fra hengern :lol:
80-90tallet var tider :lol:

Blekkulf var miljøforekjempern, og målet var å få folk til å slutte å la bilen stå å gå på tomgang når man var å handlet på butikken, hvor hvem gadd vel å stoppe bilen når man var å handlet? :D
 #466324  av ArildM
 


Tja.
Vekt og rekkevidde er to spørsmål for min del i alle fall :) Om de noen gang får fart på solid state batterier, så kan det vel bli bra :wink: Stilig var den dog. Interiøret litt sånn meeh.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50