Side 1 av 1

1,6 20V

Legg innLagt inn:08 apr 2006 10:26
av ThomasThe one and only
Nå har jeg fått snusa opp en 1,6l 20V her i norge! :)

Den er uten innsprut men med girkasse..
Den ble brukt i et rallycross løp og kom til A finala med orginal motor! :P
Nå er det gjort litt med toppen og litt forskjellig

Noen som tør angi en pris på noe slik..??
Tenkte jeg skulle høre med noen av dere før jeg kommer med et bud!..

Legg innLagt inn:08 apr 2006 15:30
av kghaas
deleted

Legg innLagt inn:08 apr 2006 16:07
av ThomasThe one and only
Hei

Det er en silvertop med økt komp..ikke helt sikker på hva som er gjort, men skal finne ut av det..
Motor'n sperrer på 9200rpm!:P..

Det sitter omtrent 180hk i den nå, og den hadde kjørt ifra det meste i RCN!!:)

Hva er det som er med det ledningsnettet da??
Er det med dyser og alle koblinger/kontakter?? Hva med ECU??

Legg innLagt inn:08 apr 2006 16:36
av Johnny_Bravo
ThomasThe one and only skrev:Hei

Det er en silvertop med økt komp..ikke helt sikker på hva som er gjort, men skal finne ut av det..
Motor'n sperrer på 9200rpm!:P..

Det sitter omtrent 180hk i den nå, og den hadde kjørt ifra det meste i RCN!!:)

Hva er det som er med det ledningsnettet da??
Er det med dyser og alle koblinger/kontakter?? Hva med ECU??
Ledningsnetter er rett å slett alle ledningene med kontakter til motoren, siden kontaktene ikke er like på forskjellig type motor så bør du har orginalt ledningsnett, (kan jo lage til elv men man kommer til å bruke alt for lang tid til at det lønner seg) ECU er motorstyrings enheten, det er den eneten som foreksempel forteller mnotoren din at den skal sperre på 9200rpm.

håper dette var til noe hjelp