TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye 19" felger pÃ¥ min Supra

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

 #166525  av @lpher
 
celicat23 skrev: Ser du er ganske behjelpelig mot andre brukere på forumet her, så bare hyggelig å kunne gi litt tilbake.
Cool :wink:
celicat23 skrev: Du får sammenligne felg størrelsen litt mot bilder av supra som har 19" i virkeligheten for å få en bedre ide av hvordan det blir.
Photoshop-jobben din har overbevist meg uansett :D
celicat23 skrev: MÃ¥tte strekke og herje med felgene for at det skulle se nogenlunde normalt ut, da TT'n jeg "stjal" de fra ikke stod i samme vinkel som supra'n din.
SÃ¥ de var i en litt snedig vinkel ja...
celicat23 skrev: Ut av de 2 felgene du har lagt ut, så ville jeg valgt carlsson look-a-like felgene ("de blanke").
"And we have a winner!" :D
celicat23 skrev: Alternativt ASA FN1 felgene sharif selger billige om dagen, hvis de er å få i riktig boltsirkel/dimensjoner. Du finner de i "pakketilbudene" hans: http://www.sharif.no/default.asp?Folder=353
Har titt a litt på den også...men jeg synes faktisk ikke de ser like ekslusive ut...klarer ikke helt å sett fingern på det :) Men det var en bra pris på den pakken også :)
celicat23 skrev: (Hvis du ser nøye, så er det noe annet enn bare ei skikkelig digg dame der :))
LOL :D
celicat23 skrev: De gullfargede ser bare "billige" ut.
Enig..men jeg har sett de i sølv live...og det hjalp på endel da...men jeg tror nok jeg heller mot de andre uansett :)

 #170606  av @lpher
 
Fant bilde av "den andre" felgen i rett farge nå :)
Vedlegg
BK993-side.jpg
BK993-side.jpg (3.44 kiB) Vist 4944 ganger
lrg_bk993.jpg
lrg_bk993.jpg (5.18 kiB) Vist 4945 ganger

 #170616  av tommis
 
Rimelig feit den der å ja!
Mener det er de felgene der som står på en blå Supra med gen.1 styling kit fra Do-Luck. Denne bilen går igjen og igjen i Engelske japseblader i ulike sammenhenger.
Steike fin :D

 #170642  av Turbotrille
 
Feite felger, kan de kjøpes for oss vanlige også noen sted???

 #170649  av @lpher
 
Svarte hell...! :mrgreen: Hvor vanskelig det skal være å velge da?! :D

Med det bildet dær...så heller det mot dem igjen...vetta f...jeg :D En av de andre demobilene på jobb skal påmonteres slike senere i uka her...en 200SX...så jeg skal se åssen de er in real life først...then ill make my choice :)

 #170703  av celicat23
 
@lpher skrev:Svarte hell...! :mrgreen: Hvor vanskelig det skal være å velge da?! :D

Med det bildet dær...så heller det mot dem igjen...vetta f...jeg :D En av de andre demobilene på jobb skal påmonteres slike senere i uka her...en 200SX...så jeg skal se åssen de er in real life først...then ill make my choice :)
Jeg har en godt utprøvd metode som jeg har brukt hver gang jeg har valgt styling osv til bilene mine: drikk deg i veldig godt humør, finn frem internet og visa kort, og bestill det du føler for. Har gått bra så langt :-)

 #171531  av @lpher
 
Her fant jeg faktisk ett par bilder av felgen på en mkIV Supra :)

Men...det ser ut som om den er utstyrt med 9,5"x18" hele veien rundt...rett og slett fordi jeg mener å huske at det er stor forskjell på hvor stor den chromleppa er på 8" og 9,5" felgene :) ...jeg tror også de eikene er sorte...istedet for koksgråe slikk som jeg skal ha :)

NÃ¥? Blir dette bra eller?! :mrgreen:

En ting er ihvertfall sikkert.....det HASTER med senking når disse felgene kommer på bilen :D

EDIT: PÃ¥ bakgrunnen i bilde nr.1 skiftes "den andre" felgen jeg har snakket om :)
Vedlegg
Bilde079.jpg
Bilde079.jpg (46.47 kiB) Vist 4049 ganger
Bilde078.jpg
Bilde078.jpg (46.41 kiB) Vist 4833 ganger
Bilde077.jpg
Bilde077.jpg (44.76 kiB) Vist 4832 ganger

 #171548  av @lpher
 
Fant enda en...som har 8" foran og 9,5" bak ihvertfall. Fremdeles ikke enig med meg sjøl om det er 18" eller 19" da. Er forskjell på chromkanten slik som jeg trodde ja :)

..og på disse bildene vises det TYDELIG at man nok må "klemme bilen litt nedåt" for å få den rette looken ja :D
Vedlegg
supra new wheels 008.JPG
supra new wheels 008.JPG (78.68 kiB) Vist 4057 ganger
supra new wheels 003.JPG
supra new wheels 003.JPG (69.09 kiB) Vist 4813 ganger

 #171616  av soltec
 
noen som vet pris på disse felgene i 19" ???

 #171621  av tommis
 
@lpher,
hvem sin er den svarte Supran? Ser det er norske prøveskilt på den?
Ser meget fin ut 8)

 #171637  av @lpher
 
soltec skrev:noen som vet pris på disse felgene i 19" ???
2.298,- pr. stk. for 8"x19" og 2.498,- pr. stk. for 9,5"x19" Så det er faktisk ganske overkommelige priser på dem :wink:
Sist redigert av @lpher den 14 mai 2006 17:22, redigert 1 gang totalt.

 #171639  av @lpher
 
tommis skrev:@lpher,
hvem sin er den svarte Supran? Ser det er norske prøveskilt på den?
Ser meget fin ut 8)
Er Radni hos Tevo Dekk sin Supra det dær...og han bruker den som testbil for alle felgene han selger ser det ut til! :D Bilen er rimelig bra bygd ja...han har vel nettopp vært å satt opp/benka den hos Bjørnstad Bil også...men jeg har ikke fått bekrefta hva de fikk utav den ha hk...men sies/ryktes at de så rundt 600 +/- :)

Sist jeg så den...så hadde han "Lurt på" 20" felger...bare for å teste! :D
Sist redigert av @lpher den 14 mai 2006 17:23, redigert 1 gang totalt.

 #171654  av Turbotrille
 
@lpher skrev:
soltec skrev:noen som vet pris på disse felgene i 19" ???
1.990,- pr. stk. for 8"x19" og 2.490,- pr. stk. for 9,5"x19" Så det er faktisk ganske overkommelige priser på dem :wink:

Hvem er forhandler for dem?

 #171659  av BrennaRacing
 
Hvordan er kvalitetet på de felgene a?? Er sykt billig for 19" Har sett på noen 18" fra Martins som koster 2950 :(