TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye 19" felger pÃ¥ min Supra

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

 #174785  av @lpher
 
Da ser det ut til at felgene blir forsinka... :cry: Men jeg fant dette bildet av TevoDekk-Supran med disse felgene på...som viser felgene i ordebtlig lys ihvertfall...så jeg ihvertfall har NOE å trøste meg med i mangelen på felger! :D
Vedlegg
SANY0011.jpg
SANY0011.jpg (47.88 kiB) Vist 5050 ganger

 #174793  av BrennaRacing
 
Fete felger ass...Passet veldig bra på bilen å

Grei firmabil :lol:

 #175184  av tore 95 tt euro spec
 
@lpher skrev:Da ser det ut til at felgene blir forsinka... :cry: Men jeg fant dette bildet av TevoDekk-Supran med disse felgene på...som viser felgene i ordebtlig lys ihvertfall...så jeg ihvertfall har NOE å trøste meg med i mangelen på felger! :D
Hey fete felger alf...men vet du om disse er å få i silver el chrom??
hva er prisen på disse i 19"

mvh tore

 #175596  av @lpher
 
tore 95 tt euro spec skrev: Hey fete felger alf...men vet du om disse er å få i silver el chrom??
Silver er mulig å skaffe tror jeg ihvertfall :) Meeeeeeen...nå fikk vi ikke disse (med 35mm) til å passe over kalipperne foran på min :cry:

TevoDekk Supran er breddet endel foran...så det er derfor de passet på den...

Men jeg skal sjekk opp litt mer om dette :wink:
tore 95 tt euro spec skrev: hva er prisen på disse i 19"

mvh tore
Send emoni en PM...så får du nok en kurant pris på dem :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/profile.php ... ile&u=1811

 #175600  av @lpher
 
Bilde av ny-felgene på bilen kommer soonish :D

 #175650  av soltec
 
hva hva hva!!! vil ikke felgene fremme passe. grrr. eg som endelig har bestemt meg for felger... :cry:

 #175657  av @lpher
 
soltec skrev:hva hva hva!!! vil ikke felgene fremme passe. grrr. eg som endelig har bestemt meg for felger... :cry:
Det ser mørkt ut foreløpig...men vi kan jo prøve på min...for å være sikker...når Radni får inn 8,5x19" med normalt innpress :wink:

Jeg gikk for det andre altermativet (som er postet tidligere i denne tråden) da det var omtrent de eneste (andre en de med koksgrå eiker) felgene vi fant som gikk klar av kalipperet foran! :D

 #175761  av lexusmann
 
Når det er kalippern og ikke skjermkanten som setter stopper for hva man kan ha på...kan ikke være greit.. :lol:

 #177096  av @lpher
 
Her er som tidligere lovt...bilder av nyfelgene! :D
Vedlegg
DSCF0465.JPG
DSCF0465.JPG (275.77 kiB) Vist 3953 ganger
DSCF0475.JPG
DSCF0475.JPG (396.27 kiB) Vist 3972 ganger
DSCF0474.JPG
DSCF0474.JPG (397.04 kiB) Vist 4010 ganger

 #177127  av Andreazz
 
Det ble jo pent!

Er du fornøyd med de dekkene? Fikk slike levert på døra i dag..

 #177149  av Zepticon
 
@lpher skrev:Her er som tidligere lovt...bilder av nyfelgene! :D
Har ikke sett bilen din på ei stund såe... hva i sv***** er det du har klistra på sia på den :shock: :?
Men felga var NICE :wink:

 #177159  av @lpher
 
Andreazz skrev: Det ble jo pent!
Jeg synes ihvertfall det :D Bilen må bittelitt mer ned'åt enda...men da tror jeg vi har den jeg :D
Andreazz skrev: Er du fornøyd med de dekkene? Fikk slike levert på døra i dag..
Den lille stunda jeg har hatt dekkene har jeg funnet ut at de sitter grisebra på tørt og veldig bra på vått! :D En stort hopp opp i fra Kuhmo dekkene ihvertfall...MEN...det bær vel forventes også? ...prisforskjellen tatt i betraktning :wink:

Men dette er kun etter roughly en ukes eierskap...så jeg vil komme tilbake med mer om dekkene etter at de har fått prøvd seg litt på ACR! :D

 #177160  av @lpher
 
Zepticon skrev: Har ikke sett bilen din på ei stund såe... hva i sv***** er det du har klistra på sia på den :shock: :?
Hæ? Hva er det du snakker om? :mrgreen:
Zepticon skrev: Men felga var NICE :wink:
Thanx :)

 #177845  av Goose
 
Fine felger.
Er det SMC O?