TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • noen som har handlet hos trc-tuning.de??

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #172989  av celicat23
 
celica1.8 skrev:som topic...
noen som har erfaringer derifra?
er det vanlig at eg må forhåndsbetale varene?
Nå har TRC TUNING norske forhandlere, så det ville vært rart om du får kjøpe direkte fra TRC selv. Når det gjelder forhåndbetaling av varer, så virker det generelt ganske vanlig med utenlandske butikker pga deres dårlige erfaring med folk som bestiller og ikke betaler osv osv.

 #172991  av celica1.8
 
ok.

har sendt mail til bsbildeler, så får sjå om de kan skaffe det
 #174075  av kong3n
 
Hei!

jeg har bestilt masse hos trc-tuning.de, har bestilt gjennom Tuning.no

Måtte forhånds betale, men var ingen problemer, ca 4 uker senere så kom dem med varene! God service :) Anbefaler tuning.no i hvertfall.

 #189043  av TiM
 
hvordan blir prisene a?! 10dobla?! om så kanskje det lønner seg å hente varene i tyskland selv... vet jo ikke helt hvor TRC holder til da.. men er det som ryktet sier, München, så er det ikke mye å spare kanskje :roll:

 #189085  av celicat23
 
TiM skrev:hvordan blir prisene a?! 10dobla?! om så kanskje det lønner seg å hente varene i tyskland selv... vet jo ikke helt hvor TRC holder til da.. men er det som ryktet sier, München, så er det ikke mye å spare kanskje :roll:
Det er ikke bare priser som suger i norge. Er stort sett ingen i det landet her som har forstått hva "kunderservice" er for noe. Aldrig vært så fornøyd som etter at jeg sluttet å handle fra norske butikker, og heller begynte å handle fra utlandet.

 #189121  av TiM
 
Ening.. det ene problemet er bare at man får utrolig korte svar når man sender forespørsel til feks tyskland (sikkert pga dårlige engelsk kunskaper)
Men om man er keen på virkelig billig styling til de fleste biler, ta en titt på http://www.carzonespecials.de/ :D

Si ifra om noen skal handle der, kan kanskje shoppe sammen så vi får en skikkelig kunderabatt :P

 #189918  av smegol
 
Jeg handlet gjennom streetdesign.no, gikk forsåvidt greit det men ble lovet ca en uke lev hvis varene var på lager hos trc.
Varene var på lager men det tok 4 uker før jeg fikk det.

For litt siden bestilte jeg deler fra takakaira i japan og det tok bare en uke.

Sykt at det skal ta lengre tid fra eu enn fra andre sia av kloden...