TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Det nye forumet

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #940  av erling
 
Ser bra ut detta her, Kristian. Det er kjempebra at du jobber på for å holde sidene igang. Det er sikkert veldig tidkrevende. Flottings! :mrgreen:

 #941  av henningl
 
Var en vesentlig forbedring dette ja! :)

fantastisk at du fikk til å flytte de gamle postene :)

 #942  av CelicaTurbo
 
Det tok litt tid med denne overføringen av poster fra det andre forumet ja men det er gøy å se at det funker og å få ros :) Jeg må si at hastigheten er MYE bedre enn på det andre forumet, og jeg tror ikke jeg har tapt noe funksjonalitet, snarere tvert imot :) Jeg så det var ganske mange samtidige brukere inne i går kveld etter at jeg hadde sendt ut epostene, samtidig som jeg jobbet på det gamle forumet så da gikk det gjerne litt tregt men selv da var det ikke noe tregere enn det gamle :)

jepp, jeg er fornøyd :)

bare vent til juli, da flytter jeg dette til ny maskin, fra P200 64Mb minne til en dual P366 512Mb minne: forumet kommer til å fly i forhold.. det er mulig jeg klokker de cpu'ene høyere men jeg får først se om det har noe for seg.. stabilitet er vel viktigst :-)

Kristian
 #946  av erling
 
Forresten, er det ikkje begrensning på avataren nå? Reidar sin tar jo hele skjermen, og all texten havner utenfor skjermen. Den er kanskje litt stor? :roll:

 #947  av CelicaTurbo
 
joda, det er en begrensing på 96x96 pixler men det forrige forumet skalerte ned for store bilder men det gjør ikke dette, mulig at dette forumet da bare sjekker størrelsen når du legger inn bildet istedenfor hver gang det vises? Men jeg skal fjerne referansen i databasen så får heller Reidar legge inn et nytt avatarbilde..

- Kristian -