TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Skal Kjøpe ny brukt bil, men hva?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #178264  av Biggen
 
Jeg har planer om å kjøpe meg en nummer 2 bil.
Denne skal brukes som primært "hel års bil", men også trekkvogn.
Den må ka litt krefter og ellers god bagarsje plass.
Prisklasse er fra 30 000 - 50 000.
Noen som har en god idé på hva jeg budre kjøpe..... ? :)

bil

 #178609  av proson
 
Hva med å gå opp 20 000.- å satse på en Impreza! ;) hvis ikke får du en 4wd legacy meget billig! eks impreza:

http://www.bilnorge.no/vis_bruktbil_pri ... ilid=12768

Edit: Ok, den var ikke ferdig importert da og var 2.0 Turbo McRae edition! Men du får en Impreza 1,6 til 60-70 000.-

 #178683  av Biggen
 
Hmmmm Mulig, men må prøve å holde meg til budsjettet......

 #178688  av Andreazz
 
Volvo 7/940 stasjonsvogn eller varebil..

 #178690  av Biggen
 
Ja er gammel volvo "freak", så har vært inne på tanken. Men, men.... :)

 #178759  av Helmer
 
BMW E30 325ix touring. Kurant bil me 4x4 og sterk motor, men ikke kjempe god plass. Eventuelt en 5 serie.
Men om du trenger 4x4, gvass motor og kanskje stasjonsvogn må du nok over 50 for en femmer i bra stand!

 #178980  av Biggen
 
Ja, har sett litt på BMW og Mercedes. Men sliter litt der, så lenge jeg har dissa min kamerat og bror for sine BMW´er og Mercedes´er i alle år... :lol:
Men må kanskje bare bite i det sure eple..... :shock:
Andre forslag....?

 #179008  av rx300
 
Biggen skrev:Ja, har sett litt på BMW og Mercedes. Men sliter litt der, så lenge jeg har dissa min kamerat og bror for sine BMW´er og Mercedes´er i alle år... :lol:
Men må kanskje bare bite i det sure eple..... :shock:
Andre forslag....?
Toyota Camry fra '92 får du ned mot den prisen der. Om den har gått langt er ikke så farlig for en slik bil. 2,2'en er sterk og grei den, men 3-literen er noen hakk over når det gjelder å trekke henger :-)

 #179108  av w-master
 
Jeg ville gått for en Volvo 940 LT eller en Vovlo 740 2.3 GLE Men det er vel mest for at jeg har kjørt og skrudd en del på volvo, så jeg vet hvor enkelt de er å skru på, priser på deler og hvor trofaste de er.

 #179131  av Rollaole
 
Carina E 2.0 liter?
Opel Omega?