TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fast and the furios

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #181540  av galla_66

er det noen som har sett nye fast and the furios filmen, så den i dag. blir helt gira, ikke bra for bilen...hehe

#181558  av cameleon

vel her i tronheim så vel mesteparten av ts-ogn gjengen filmen på premieren.
salen var vel ganske fylt opp, og mer eller mindre alle som var der var vel kjente annsikter innenfor bilmiljøet i trondheim.

personlig syntes jeg filmen var rådigg jeg. skal se den en gang til om et par dager :lol:

#181565  av @lpher

Synes treern var bra jeg ihvertfall :) Langt bedre enn 2F2F ihvertfall :wink: Endel gromme biler var det også :) ...ikke minst en Arctic Truck Mustang! ...som drifta! :D

#181566  av arctic_celi

@lpher skrev:Synes treern var bra jeg ihvertfall :) Langt bedre enn 2F2F ihvertfall :wink: Endel gromme biler var det også :) ...ikke minst en Arctic Truck Mustang! ...som drifta! :D
Helt enig, mye bedre en toeren!
Hadde en del elementer som de andre filmene ikke hadde...
også fikk man litt innsyn i hvordan de gale japsene er :D
FÃ¥r 5 av 6 fra meg.

#181583  av Andy_Celica

Filmen var sykt bra, fikk det kicket da jeg skulle sette meg i bilen å kjøre! men måtte passe! den får ialefall topp karakter av meg :D

#181590  av Stiansen

Som mange andre her sier, så var denne mye, mye bedre enn 2 Fast 2 Furious :lol:

#181592  av Skylar

Hva heter den?

#181603  av RejecteD

Skylar skrev:Hva heter den?
The Fast and the Furious: Tokyo Drift

#181628  av celica4ever

Filmen var konge! :lol: Jeg liker spesielt slutten der hvor Vin Disel kommer inn i bilde.
Jeg lurer på om det kommer en 4 er med han :)

#181636  av Blyfot

SLETTET
Sist redigert av Blyfot den 19 jul 2006 19:13, redigert 1 gang totalt.

#181782  av vÃ¥gen

hørte rykter om att den skulle være sykt bra..!
temmelig kjipt for oss moldinger som ikke får se den!
den skal nemli ikke vises på molde kino,
de frykter like mye ringvirkninger som har skjedd de tidligere
gangene filmene har gått på kino!

#181786  av chris

Kjempekul film! Det er min mening. Såklart er ikke alt realistisk, men det er vel ikke Rambo heller liksom.. Mye humor, mye fete biler, og masse personer som stod godt fremme i køen når kropp og utseende ble delt ut :mrgreen:

Var mye mer ekte kjøring enn jeg hadde trodd på forhånd. Kult at den EKTE Drift King var med i filmen da :D

#181793  av grimfer

vågen skrev:hørte rykter om att den skulle være sykt bra..!
temmelig kjipt for oss moldinger som ikke får se den!
den skal nemli ikke vises på molde kino,
de frykter like mye ringvirkninger som har skjedd de tidligere
gangene filmene har gått på kino!
Og jeg som skal flytte fra Oslo til Molde nå om to uker!

Herregud, er de like syke i hodet i Molde ennå? Det virker som om den største trusselen mot verdensfreden i Molde er børning! Tenk om de hadde vært like opptatt av å få tak i hjemmebrent-apparatene i distriktet!

Men sånn har det vel alltid vært. Noen finner noe å skrike for, og da skriker de en stund, før de furter og til slutt glemmer de alt. Men ikke før de har lagd en helvetes masse styr over ingenting.

#181794  av arctic_celi

chris skrev:Kjempekul film! Det er min mening. Såklart er ikke alt realistisk, men det er vel ikke Rambo heller liksom.. Mye humor, mye fete biler, og masse personer som stod godt fremme i køen når kropp og utseende ble delt ut :mrgreen:

Var mye mer ekte kjøring enn jeg hadde trodd på forhånd. Kult at den EKTE Drift King var med i filmen da :D
Ja, realistisk ja... hadde han ikke fult faen på turtall også trykte på NOS da? Etter det jeg har forstått så er ikke det så veldig lurt :)

Så vi får håpe at han skiftet gir før han gjorde det liksom...

#181797  av Andy_Celica

arctic_celi skrev:
chris skrev:Kjempekul film! Det er min mening. Såklart er ikke alt realistisk, men det er vel ikke Rambo heller liksom.. Mye humor, mye fete biler, og masse personer som stod godt fremme i køen når kropp og utseende ble delt ut :mrgreen:

Ja, realistisk ja... hadde han ikke fult faen på turtall også trykte på NOS da? Etter det jeg har forstått så er ikke det så veldig lurt :)

Så vi får håpe at han skiftet gir før han gjorde det liksom...
Ja og det at det var inn i bilen starte den og gi bånn gass med en gang! Er vel heller ikke helt realistisk, men det funker et par ganger sikkert :D