TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Trustno1's MR2 Turbo prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #364314  av TrustNo1
 
Liten video som viser litt av anlegg/Carputer. Ikke spesiellt god video, og ikke ferdig enda. Men ser iallefall litt :)

 #388022  av ArildM
 
Nice, begynner å bli bra med høyttalere i cockpiten nå :)
 #388024  av TrustNo1
 
ArildM skrev:Nice, begynner å bli bra med høyttalere i cockpiten nå :)
Blir ikke fler nå:)
Men er mulig jeg tar igjen trekkinga etterhvert. Var utrolig vanskelig å trekke stolpene perfekte når de har så sær form.

Har også bestillt meg en alpine pxa-h700 ( DSP ) så da blir det 4-veis aktiv deling. Tar sikte på å delta på litt mer EMMA konkuranser i år.
 #388229  av kvass_st215
 
Helt sykelig med høyttalere du har klart å presse inn i MR2 cockpiten :shock:
Jeg skifta bare orginalhøyttalerne og støpte en 10" inn bak førersetet, og synes det ble mer enn god nok lyd av det.
Dette må jo spille noe helt sinnsykt!
Keep up the good work :wink: Ikke ofte man ser en MR2 i en EMMA konkuranse.
 #388253  av TrustNo1
 
kvass_st215 skrev:Helt sykelig med høyttalere du har klart å presse inn i MR2 cockpiten :shock:
Jeg skifta bare orginalhøyttalerne og støpte en 10" inn bak førersetet, og synes det ble mer enn god nok lyd av det.
Dette må jo spille noe helt sinnsykt!
Keep up the good work :wink: Ikke ofte man ser en MR2 i en EMMA konkuranse.
Takker. Relativt fornøyd med lyden nå ja, men skal bli enda mer morro når jeg får dsp'n min og kjører i gang med 4 veis aktiv deling.

Fikk en delt andreplass på lydscore i expirienced klassen i fjor, men anlegget var uferdig og jeg hadde ingen emma erfaring fra tidligere så det ble endel trekk på install. Endte på en 4. plass (av 6 i klassen).
Se om jeg klarer å gjøre det litt bedre i år som ting begynner å bli noe mer ferdig, og har litt mer erfaring med hva de dømmer på etc.

Er nok ikke så vanlig med MR2 i Emma nei, er en fryktelig trang og kjelkete bil å bygge i, men er jo utfordringen som er mye av morroa :)
 #388306  av ArildM
 
Jaggu ikke ille det nei ;)
Utfordringen er jo en del av sjarmen med alle prosjekt, ser ut som du har taklet det bra i den lille bilen :)
 #394055  av TrustNo1
 
Hadde en måling på dbdrag i skien for en liten stund siden.
137db med lukkede sub-kasser.

Men nå har jeg planer om å bygge nye porta kasser på ca 2x 70 liter. Her skal det stå 4 stk DD 1508 elementer.

Er fortsatt full setevandring som står i fokus (vil ikke ofre komfor), men mener jeg avlikevel skal klare å få dette til på ett vis.

Dette betyr at de gamle kassene mine inkludert Kicker L7 8"ene snart er til salgs for de som måtte være intressert :)

Ligger en salgstråd her
 #394172  av TrustNo1
 
mr292 skrev:Hadde veldig lyst på de basskassene, men får gå for noe annet, tror heller ikke forsterkeren min klarer 4x8" så må nok klare meg med 2x 10"
Er desverre solgt nå, fikk ett bra tilbud, så gikk litt fortere enn beregnet :)

Handlet inn en god del utstyr i dag, klart til mitt neste prosjekt

Bilde
 #394280  av TrustNo1
 
mr292 skrev:Dette blir rått!!, forresten, hørt om engangsinlegg? da holder det med ett "malingsrullekar"
Bruker de samme rullekarene flere ganger :)

Når polyesteren har blitt god og hard så er det bare å vri og bende litt på det, så spretter restene ut mer eller mindre av seg selv.

Grunnen til at jeg har mange er for å la de bli sikkelig sprø før jeg trenger å renske de.
 #394284  av TrustNo1
 
Litt prosjekter på gang nå :)

Bilde

Ser slik ut etter jeg fikk formene ut:

Bilde
 #394308  av Toms_3S-GTE
 
Gleder meg noe sinnsykt til å se hvor dette bærer hen! Har lagra samtlige bilder i tråden din tidligere som en slags referanse på hvordan man skal bygge anlegg i en MR2 :lol:
Mitt eventuelle prosjekt vil nok være langt fra så ekstremt som ditt, men liker veldig det at du prioriterer setevandring da dette er noe jeg prioriterer selv og (1,91 høy) :lol:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13