TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Trustno1's MR2 Turbo prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #395127  av TrustNo1
 
aha, var ikke klar over at det var i phpBB3 engang jeg :)

resiza vel bildene litt, men fortsatt ble de noe store.
 #395199  av Toms_3S-GTE
 
TrustNo1 skrev:
Toms_3S-GTE skrev:Sinnsykt! Du er gal mann! :mrgreen:

Blir nok langt ifra så rått på min bil :(
Men jeg skal sørge for at bilen min har så god plass som mulig,
er jo mulig jeg må sove i bilen en gang eller to :P

Takk for det :)

Skal jo sies at det jeg har bygd strengt talt ikke er nødvendig, mest for show og morro. Kan få rimelig bra lyd med langt mindre ekstreme prosjekter. Men har du tenkt å støpe i glassfiber, eller bygge kasser i MDF?
Blir nok MDF forsterka glassfiber tenker jeg. har tenkt på noe alla det du har gjort nå bare ikke helt opp til taket.
Hadde mer sett for meg at kassene skulle gå opp til bunnen av vinduet bak, men må eksperimentere litt med setevandring og vinkler på sete ryggen osv først, så får vi se hvor vi havner.
 #395205  av TrustNo1
 
Om du ikke skal opp i vinduet kan du like god avslutte de der kablene ligger på torpedoveggen. Er veldig lite volum å hente over der. Er jo slik jeg bygde de gamle kicker kassene mine, og de funka jo også veldig bra.
 #395277  av Toms_3S-GTE
 
TrustNo1 skrev:Om du ikke skal opp i vinduet kan du like god avslutte de der kablene ligger på torpedoveggen. Er veldig lite volum å hente over der. Er jo slik jeg bygde de gamle kicker kassene mine, og de funka jo også veldig bra.
Ja, blir nok mer som de gamle kassene dine, men vurderer å støpe helt opp til vinduet for få en "helhet" over det ;)
Du måtte fjerne den lille "skilleveggen" bak setet når du lagde den kassa ikke sant?
 #395379  av TrustNo1
 
Ja, skal du få noe særlig volum ut av det må du fjerne den veggen. Tror du bare lager deg selv masse bry om du støper helt opp til vinduet. var det som var den første planen min også når jeg lagde de gamle kassene, men fant fort ut at det ikke var noe vits. For å få helheten kan du bare gjøre som jeg gjorde, altså ta det orginale teppet og legge over kassa

Bilde
Bilde
 #401065  av TrustNo1
 
Tenkte bare å nevne at jeg har vært på nm i dbdrag og fikk målt lydtrykket i mr2'n

fikk en måling på 143,6 db, og fikk nm-tittel i street max klassen :P
 #412373  av TrustNo1
 
Da ser det desverre ikke ut til at det blir gjort mer på dette prosjektet. Iallefall ikke fra min side.

Har nå lagt bilen ut for salg dersom noen skulle være intressert i enten bilen, anlegget komplett eller noen av løsningene som det har gått med utallige timer på å få til :P

Salgstråd her:
http://ts-ogn.no/index.php?option=com_j ... 68&t=40524
 #414116  av TrustNo1
 
Da var jeg desverre offesielt ikke toyota eier lengre. Bilen ble solgt i dag, håper den nye eieren tar godt vare på den.

For de som lurer:

Her er mitt nye prosjekt, men hører desverre ikke hjemme på dette forumet :)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #414123  av GhostRider88
 
Audun F skrev:SNASENT! :D Gratulerer med dritrå bil ;)
*2

Er jo en japse, så er jo innen familien :)

Selv er jeg meget fan av mazda rx familien og siklet lenge på en rx7...
 #414138  av FT86
 
rx8 <3 :D
 #414155  av ArildM
 
Grattis med Wankel. Kanskje du blir å se på Mazda Ogn? :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13