TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Da var jeg eier av IS

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

 #183006  av MR2WideBody
 
Gratulerer så mye, den så jo utrolig pen ut

 #183019  av dca
 
Gratulerer!
:D

 #183021  av celica4ever
 
grattis med fin bil

 #183022  av @lpher
 
Grattis...det var ihvertfall på tide! :D

 #183029  av Kebab gud
 
hvis noen vet om en plass jeg kan få taki billig TTE senkefjærer og billig TRD LSD så si ifra..

 #183054  av sindrejl
 
gratulerer! det var på tide som sagt tidligere her ;) jeg også trenger tte/trd senking.. koster rundt 2500 fra toyota iallefall..

 #183137  av lexusmann
 
sindrejl skrev:gratulerer! det var på tide som sagt tidligere her ;) jeg også trenger tte/trd senking.. koster rundt 2500 fra toyota iallefall..
2500...var jo ikke sånn kjempedyrt...med tanke på at det er knall kvalitet... :wink:
Grattis med fin bil, ja!!Hvordan er det med sånt lyst interiør å holde rent egentlig?Var svart skinn/alcantara i den jeg hadde..men det så bra ut, her...

 #183144  av sindrejl
 
lexusmann skrev:
sindrejl skrev:gratulerer! det var på tide som sagt tidligere her ;) jeg også trenger tte/trd senking.. koster rundt 2500 fra toyota iallefall..
2500...var jo ikke sånn kjempedyrt...med tanke på at det er knall kvalitet... :wink:
Grattis med fin bil, ja!!Hvordan er det med sånt lyst interiør å holde rent egentlig?Var svart skinn/alcantara i den jeg hadde..men det så bra ut, her...
2750 var det vel, nei kanskje ikke all verdens dyrt, men man får nå fjærene vesentlig billigere enn det? sorry for OT
Sist redigert av sindrejl den 26 jun 2006 13:38, redigert 1 gang totalt.

 #183145  av sigheri
 
Grattis med fet kjerre!!

Drømmebil det der.... + kompressorkit :wink:

 #183215  av larspronne
 
2750 mener jeg de kostet ja, men totalt ble det ganske dyrt med montering, 4-hjuls kontroll og justering av hjulvinkler

 #183221  av lexusmann
 
larspronne skrev:2750 mener jeg de kostet ja, men totalt ble det ganske dyrt med montering, 4-hjuls kontroll og justering av hjulvinkler
Det der med 4-hjuls kontroll kan jeg skrive under på er rimelig dyrt, ja...da jeg kjøpte Lex'n, måtte jeg ta en sånn, og de holdt på i over 2 timer med bilen...

 #183241  av dca
 
selve byttet av fjærer er rimelig enkelt på disse bilene da... er no man gjør selv... 4hjuls kontroll er VELDIG nødvendig erfarte jeg etter jeg senket den 60mm bak...:) er desverre ikke slik nå!