Sist redigert av yeahliza den 13 okt 2006 11:23, redigert 1 gang totalt.

yeahliza skrev:Vet det ikke her og nå, men kan prøve å skjekke det opp og se om jeg får en respons, men ihvertfal det jeg hørte er at hvis du ødelegger lakken 1 sted, må hele bilen lakere på nytt, for det går ikke ann å lakere den fargen helt likt flere ganger.Andy_Celica skrev: (lakereren har gjort en knall jobb)Hmmm, vet du hvem som har lakket bilen? Sliter med å få lakkoden
:![]()
Ellers, takk for fine tilbakemeldinger iallefall!
FORSLAG TIL NYE FELGER MOTTAS MED TAKK
Andy_Celica skrev:Kjempebra om du vil sjekke
Vet det ikke her og nå, men kan prøve å skjekke det opp og se om jeg får en respons, men ihvertfal det jeg hørte er at hvis du ødelegger lakken 1 sted, må hele bilen lakere på nytt, for det går ikke ann å lakere den fargen helt likt flere ganger.
Men er ikke 100% sikker på det siste der
yeahliza skrev:Ja, men skal høre litt rundt jeg!Andy_Celica skrev:Kjempebra om du vil sjekke
Vet det ikke her og nå, men kan prøve å skjekke det opp og se om jeg får en respons, men ihvertfal det jeg hørte er at hvis du ødelegger lakken 1 sted, må hele bilen lakere på nytt, for det går ikke ann å lakere den fargen helt likt flere ganger.
Men er ikke 100% sikker på det siste der
Det siste hørtes da smårart ut!? Har vært i kontakt med to lakkverksteder samt Standox.. Standox skal ta inn bilen i løpet av uka å se om de finner ut av det.. Men som du nevnte, jeg ble også fortalt at det er motorsykkellakk.. å da blir det vanskelig