TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • noen som er gode til og rette opp bulker?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #185027  av sleeper
 
Har et problem med et panser jeg driver og fikser på... har sveiset på det litt og da slo det seg ganske kraftig.. :evil:
det som har skjedd er at panseret bule oppover på et område ca 10cm breit og 20cm langt... noen som har noen gode ideer til hvordan jeg kan fikse det eller som bor i nærheten som kan hjelpe til litt?
skulle gjerne ha fikset det til gatebil på rudskogen.. :D

 #185029  av Fred
 
jeg er absolutt ikke no karosserimann, men mener jeg har sett gutta varme opp, for så å bråkjøle ned med en klut kaldt vann... hvor varmt det skal varmes er mer enn jeg veit... men det er sikkert andre som er bedre til dette her enn meg, som veit hvordan det skal krympes!

 #185035  av aneriks
 
jeg hadde en bulk i mr2`en kjøpte ei gummi klubbe på biltema, og en boks sparkel og slo ut bulka og sparklet over, kan ikke se at det har vært en skade der :D

 #185086  av sleeper
 
aneriks skrev:jeg hadde en bulk i mr2`en kjøpte ei gummi klubbe på biltema, og en boks sparkel og slo ut bulka og sparklet over, kan ikke se at det har vært en skade der :D
problemet er at bulken går utover.. og det er ikke så lett og få den innover igjen...

 #185121  av lasserj
 
må nokk bruke en bulkfikser, et verktøy på alle karosseriverksted:)

 #185164  av sleeper
 
lasserj skrev:må nokk bruke en bulkfikser, et verktøy på alle karosseriverksted:)
bulkfikser= en person som jobber der og retter opp biler? :lol: