TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • lakkering i Bergen

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #189344  av TOYPARTS
 
For dere som vurderer å lakkere bilen så kan jeg hjelpe dere, har fått en grei avtale om lakkering på Eidsvåg billakkering, de gjør en meget god jobb der nede og er meget ok å snakke med, jeg får meget gunstige priser på lakkering om man kjører med et merke i bakruten eller på kanalene, ta kontakt for mere info.

Har fått lakket min første bil der, og nummer to blir levert denne uken, kan ikke sette fingen på noe av det de har gjort for meg eller andre jeg kjenner.

 #189417  av jumbo
 
Driver de ekslusivt med lakkering, eller karosseri generelt?

Jeg har en relativt stor jobb i denne retningen men blir ikke før til neste år: Nedpussing, rust, litt mindre opprettinger etc, tilpassing av styling + hellakkering. Er i utgangspunktet på utkikk etter et firma som kan ta på seg hele jobben under ett

 #219997  av evneveik
 
Hvor mye tar de sånn ca. for hellakkering av en Celica mk5?

 #231824  av inzane2012
 
jeg planlegger å få lakkert bilen min til sommern, så vist du kunne fått ordnet en god pris mot at jeg må kjøre med litt reklame i bakruta er ikke noe problem, men må først vite prisen...

 #232036  av mr2cato
 
Skal lakkere bilen min også, og kan godt kjøre med litt reklame mot en fornuftig pris.

Hvis du kan spesifisere prisen på hellakkering litt så hadde det vært fint!
:D

 #232082  av TOYPARTS
 
kommer vel egentlig helt an på hvilken stand den er i, men kan sikkert ordnes for 10-15k alt etter som hva dere gjør selv, de har lakkert en del biler for meg, og de gjør ingen dårlig jobb.

 #232184  av inzane2012
 
TOYPARTS skrev:kommer vel egentlig helt an på hvilken stand den er i, men kan sikkert ordnes for 10-15k alt etter som hva dere gjør selv, de har lakkert en del biler for meg, og de gjør ingen dårlig jobb.
planen min er bare å lakke den opp igjen i samme fargen som den har nå, så den trengs vel bare å pusses ned og maskeres så er den klar for lakk...

 #233309  av mr2cato
 
TOYPARTS skrev:kommer vel egentlig helt an på hvilken stand den er i, men kan sikkert ordnes for 10-15k alt etter som hva dere gjør selv, de har lakkert en del biler for meg, og de gjør ingen dårlig jobb.
Hvis mr2'en blir levert med ferdig tilpasset styling og en bil som kun trenger litt sparkel på høyre dør (nesten ingenting) er det mulig å få en hellakkering inkl i dørkarmene til 15.000,- ?

Hadde også vært interesant med pris på ferdig demontert bil.

Er dette noe du kan få pris på eller får jeg samme pris hvis jeg ringer selv og henviser til deg og avtalen!? har du evnt et tlf nr?


-Cato

 #243079  av WireD
 
Ja, det overnevnte lurer jeg også på. :)

 #248382  av steini86
 
Skulle gjerne hatt eit nytt strøk me lakk på bilen min... lurte på nr. til verkstedet... ? noen som har de...?

 #251385  av steini86
 
steini86 skrev:Skulle gjerne hatt eit nytt strøk me lakk på bilen min... lurte på nr. til verkstedet... ? noen som har de...?

Har tenkt å lakke bilen min på Eidsvåg billakkering...
Nr som eg fekk til dei er: 917 15 577.