TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Smegol's MR2 MK3

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #353513  av ErikG
 
Ser MEGET bra ut, men stusser øpå en ting. Får den nok luft gjennom orginale innsuget?
 #357346  av 2fast4u
 
SÃ¥ ut som det funka greit det der. :D

:wink:
 #357405  av lexusmann
 
Så bra ut det der ja... :wink: men stussa litt over plasseringa av bakpotta, ett utløp over og ett nedenfor??eller så jeg helt feil nå?
 #357431  av Toyota-rav4-2002
 
Ser veldig bra ut, har sagt det før også, men mr2 mk3 er ikke den bilen jeg liker så godt da, men denne liker jeg godt altså, og den skiller seg liksom litt ut fra alle andre vanlige mk3-er også, ikke det vanlige kjedelige utseende :)
 #357467  av smegol
 
Får å si det sånn, jeg er veldig fornøyd og det fungerer mer enn nok for meg :D
Det ene enderøret som er over ramma er bare midlertidlig til jeg får laga et som er omtrent likt som den som går under. Det kommer til å se ut som sist slik at det passer med fangeren. Bare litt usikker om jeg skal gjøra noen med tuppen, nå er det bare et rustfrittrør. Har litt lyst på titan look.
 #357494  av SanAndre
 
Dette her så jo virkelig bra ut :) Blir du å se på Våler til helga eller?
 #357515  av smegol
 
Takk :D
Blir nok ikke noen tur med mr2, vil gjerne ha gjort unna litt effekt måling og tuning før jeg begynner å ta noen lange turer. Er ikke sikker på om det blir noen tur til våler i det hele tatt. Tar kanskje en tur innom rudskogen på fredagen.
 #357520  av SanAndre
 
Forståelig :) Liker bilen din veldig godt, så håper ihvertfall du og din mr2 blir å se på treff utover sommeren. Har bare sett bilen din en gang når du suste forbi meg, i mørket :P
 #357840  av 2fast4u
 
smegol skrev:Montering av svinghjul, clutch og girkasse.
Hvilken type clutch er det du har montert :?:

:wink:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11