TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • S: 1994 Supra TwinTurbo (LHD-eurospec!) SOLGT!

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

 #205847  av elino
 
Den ble utrolig fin uten graphics 8) Det er et meget bra eksemplar du har der
Heldig den som får kloa i den :wink:

 #205899  av @lpher
 
grimfer skrev:Når jeg vinner i lotto/på flaxlodd eller får masse penger fra en ukjent onkel i Dubai, er bilen min. Bare min. Har lagt opp budsjettet allerede. Mangler bare en halv mill eller så.
Pftt :D Notert...

 #205900  av @lpher
 
elino skrev:Den ble utrolig fin uten graphics 8) Det er et meget bra eksemplar du har der
Heldig den som får kloa i den :wink:
Takker ;) Betyr jo litt ekstra når det kommer fra norges ukronede Supra-dronning også da! :D

 #206600  av @lpher
 
Da kan det se ut som om Supran får nytt hjem til helgen ;)

 #206728  av Stiansen
 
@lpher skrev:Da kan det se ut som om Supran får nytt hjem til helgen ;)
Hvor i Norges land havna den? :)

 #206740  av sindrejl
 
Stiansen skrev:
@lpher skrev:Da kan det se ut som om Supran får nytt hjem til helgen ;)
Hvor i Norges land havna den? :)
faaaar south kan det se ut som :wink:

 #206761  av celicat23
 
Argh! Jeg som hadde tenkt å spørre om jeg kunne få den på avbetaling i 350 månder med 1000kr pr måned også :)

Gratulerer til kjøperen med hva som ser ut på bilder som en meget pen bil!

 #206806  av aneriks
 
sindrejl skrev: faaaar south kan det se ut som :wink:
grattis da :D
forventer at du gir lyd når den er kommet sør på :D

 #206814  av jsun
 
Skal kikke litt extra etter når jeg drar til hytta m.a.o. .. Faaar south blir vel ca. Kristiansands området, selv om jeg er mest å finne rundt i Lillesand :wink:

 #207033  av Stiansen
 
sindrejl skrev:
Stiansen skrev:
@lpher skrev:Da kan det se ut som om Supran får nytt hjem til helgen ;)
Hvor i Norges land havna den? :)
faaaar south kan det se ut som :wink:
Gratulerer med en av landets peneste og mest velholdte biler :)

 #207115  av sindrejl
 
Da er overtakelsen offisiell, denne supraen er nå herved min og jeg er en SVÆRT fornøyd kunde av @lpher, FY FANDEN for et råskinn av en bil!!!!!!! :D veldig morro at selv med stygge originalfelger reagerer alle hvoren jeg kjører :D titter rundt bilen eller kommer med tomlene opp o.l :P

 #207118  av Zepticon
 
sindrejl skrev:Da er overtakelsen offisiell, denne supraen er nå herved min og jeg er en SVÆRT fornøyd kunde av @lpher, FY FANDEN for et råskinn av en bil!!!!!!! :D veldig morro at selv med stygge originalfelger reagerer alle hvoren jeg kjører :D titter rundt bilen eller kommer med tomlene opp o.l :P
Haha bra den havnet hos kjenntfolk da :D

 #207119  av elino
 
sindrejl skrev:Da er overtakelsen offisiell, denne supraen er nå herved min og jeg er en SVÆRT fornøyd kunde av @lpher, FY FANDEN for et råskinn av en bil!!!!!!! :D
Gratulerer så mye....endelig ble det Supra på deg :wink:
Blir moro å følge bilen videre
sindrejl skrev:veldig morro at selv med stygge originalfelger reagerer alle hvoren jeg kjører :D titter rundt bilen eller kommer med tomlene opp o.l :P
Velkommen til Supra verden :twisted:

 #207133  av sindrejl
 
elino skrev: Gratulerer så mye....endelig ble det Supra på deg :wink:
Blir moro å følge bilen videre
skal prøve å holde den i like god stand :) Bekjente har allerede begynt å lage diskusjon om jeg burde skaffe vinge eller ikke :roll:

 #207143  av elino
 
sindrejl skrev:
elino skrev: Gratulerer så mye....endelig ble det Supra på deg :wink:
Blir moro å følge bilen videre
skal prøve å holde den i like god stand :) Bekjente har allerede begynt å lage diskusjon om jeg burde skaffe vinge eller ikke :roll:
Det var et vanskelig valg ja, men jeg er meget fornøyd med det valget jeg tok :wink:

Lykke til!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7